fallback

Пет германски модела, които са идеални за газова уредба

Ако поставите качествено оборудване на тези автомобили, те ще ви служат още дълги години

Преходът към пропан-бутан (LPG) остава популярен начин за спестяване на гориво сред много шофьори у нас. Но не всички автомобили понасят този вид гориво еднакво добре. Експерти посочиха пет модела от Германия, които най-добре се адаптират към пропан-бутан и демонстрират дългосрочна надеждност.

Посочва се още, че атмосферните бензинови двигатели без сложна електроника остават най-добрият избор за газови инсталации. Ако комбинирате надежден модел с висококачествено оборудване, можете да получите години икономична и безпроблемна работа.

Пет германски модела, идеални за газ (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Пикасо ( преди 2 месеца )
    Карам си picasso вече 9 години на газ, изминаха 200000 км без сериозни проблеми на двигателя.
  • #12
    Meriva ( преди 2 месеца )
    Карам си един обикновен Опел Мерива 1.4 2008г. на газ. В София. Вече над 2 години и над 40 000 км. И още чакам да да се предаде. Никога повече дизел!
  • #11
    Хахохи ( преди 2 месеца )
    Хора, 2025г. сме все пак, връщате ме в спомени с една Алфа 156 2.0 атмосферен на газ... как ми се разсърдиха колегите, че опорочавам колата, но я карах близо 90 000км на газ и всичко беше добре, с изключение на толкова умения и самообочаващ се комп, та на 1г. ходех на обновяване на настройките. Иначе преди години си мислех какво ще дойде след газта... но явно ел. колите са най'-доброто решение на всички проблеми. За протокола карам чисто нова на газ...
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    1.6 на тойота 132к.с. на газ, не пипа масло, а със CVT върви и много приятно. На 150 държи 3000об
  • #9
    Кр ( преди 2 месеца )
    Тези които са с автомобили 1999-2001 да се озъртат за налични нови дюзи , че са спрени от производство и цената от 60-67 лв. На бр. Скача на 192 лв
  • #8
    Кр ( преди 2 месеца )
    Само дето с боклукчивия смолист бензин след 150-200 к км ще плачеш за нови бензинови дюзи.И започва непалене на бензин веднага, докато съвсем не можеш да запалиш на бензин . В студа сега и на газ не можеш да запалиш и си припомних 90 г. Кога имаше купони за 20 л бензин на месец и поливане на изпарителя с гореща вода с чайник.Да ама сега и чайници вече няма.Бухнах добавка за инжектори ба Лики Моли на 15 л бензин / дават я за 70 л бензин/ и има леко подобрение.Поръчах нови дюзи и ги чакам ...
  • #7
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Не сменяй, докато върви. Моята японска кола приключи официално (7,5 на цилиндрите при минимум 11.5). Започнах да су търся следваща и почти всичко до 25 000 лв. е скръб. Бензин - малки и слаби. Дизел - всеки пипнал ДПФ и ЕГР. Хибрид - в наше село не ги разбират.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Най-обичам S-klasse 388 коня атмосферен бензин! На газ се е утрепал, просто такъв разход никой дизел, сравнено в пари, отделно там са едни ЕГР, и други подробности! Неколко смених и в момента такъв карам!
  • #5
    Ото ( преди 2 месеца )
    ДВГ АГУ EV сравнение . След 50хил. Км както и да се въртиш гъзъ е все отзад.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тези дни един уважаван ютюбър (D4A), показа нагледно как с напредване на годините, производителите слагат все по-хлабави сегменти, за да намалят триенето (изисквания за "ефективност"). Това обаче намалява уплътнението между сегмента и стената на цилиндъра и ето ти харчене на масло. Затова и в съвременните ръководства на всички модели пише, че е нормално да харчат масло. Екология, бате...
fallback
Последни