fallback

Ford Focus си тръгва. С какво ще го запомним

Историята на модела, чието производство приключва, е повече от любопитна

Ford Focus във всичките му модификации - седан, хечбек или комби, беше доста популярен модел в Европа, включително и в България. Скоро обаче той ще започне да изчезва от пътищата. Американският автомобилен производител обяви, че сваля модела от поточната линия през ноември тази година. Добър повод да си припомним интересни факти от неговата биография.

С какво ще запомним Ford Focus (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Как може ... Да се убие нещо толкова прекрасно ;(
  • #13
    анонимен ( преди 4 седмици )
    това е кола за хора които не разбират от коли, същото като голф
  • #12
    До 2 ( преди 4 седмици )
    Ако приемем, че Кларксън не отбира от коли, да ни припомниш ти кой точно беше, че нещо не те разпознаваме в автоиндустрията?
  • #11
    анонимен ( преди 4 седмици )
    ще го запомним с ST
  • #10
    анонимен ( преди 4 седмици )
    жената 10 години тормози една фиеста роботче и не можа да я убие - велика работа бяха
  • #9
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Реално няма да ги запомним с нищо, освен може би с Фокус РС.За разлика от Сиера и Ескорт.
  • #8
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Фокус, Фиеста и Мондео бяха дойните крави на Форд за масовите автомобили.. спряха ги всичките. Нищо хубаво не ги чака.
  • #7
    До #1 ( преди 4 седмици )
    Реално целият успех на Ford с Focus си е лично техен. Cosworth подразделението ако не бъркам пипат RS версията на Focus, иначе Focus си е глобален модел, продава се на всички континенти, вкл Австралия. Подобно на Corolla и Civic. И наистина е успешна идея, добре изпълнена, само продажбите от първото до третото поколение включително добре говорят за това. Спирането на модела е грешка от която тепърва предстои да видим да се опомнят и да го върнат, както с 5.0 моторите и "оттеглянето"
  • #6
    До #1 продължение ( преди 4 седмици )
    Карал съм и второто поколение S40, всъщност V50, нали така им беше комбито. Със R design пакет, 5цил дизел беше, около 170+ к.с. и доста вътрящ момент. Ръчка. То ако не е Peugeot или Ford да им дава двигатели, не зная с какво може да изпъкне тази кола. Отзад освен за си сложиш якето, няма място за нищо, камо ли човек. Самата кола като платформа е Ford Focus, със сменен дизайн, отвън и на пластмасите в купето, производствата не знам дали пак са пръснати из други държави.. Безумно скъпи ч ...
  • #5
    До #1 продължение ( преди 4 седмици )
    Изобщо, защо се опитваш да вкараш Volvo в успеха на Ford с Focus модела.Самите Volvo не зная нещо да са направили освен скапани кутии, и някой решения по рамите във връзка с сигурността по краш тестове. И дизайна.Вечно са с производства на майната си пръснати из планетата, вечно някой им дава двигатели платформи, па дизели (Peugeot) па бензини (Ford), па турбини пак чужди компании.. Кой точно пакет са направили те?! Те една кола като хората нямат тяхна, пакети правели.. *** с претенц ...
fallback
Последни