Атаките срещу Tesla от началото на годината принуди някои собственици на електромобилите на американската марка да ги продадат от страх за безопасността си. Хората, които работят в шоурумите на Tesla, които също са атакувани, не могат да избягат от вандалите толкова лесно, но поне вече имат шанс да се скрият когато нещата загрубеят. Нов доклад разкрива, че някои дилърства на Tesla вече имат паник стаи, където персоналът може да намери убежище от ядосани клиенти.
Вътрешен документ на Tesla, озаглавен "Сигурност за мениджърите: заплахи и агресия срещу вашия екип", попадна в ръцете на германския вестник Handelsblatt благодарение на човек от компанията и съдържа интересни подробности за загрижеността на Tesla за персонала.
"Служителите на сервизен център или шоурум може да се страхуват за безопасността си поради буйстващи клиенти или други външни страни", посочва ръководството и обяснявайки, че Tesla е модифицирала някои от сградите си, за да "осигури на служителите директен достъп до отделна стая в случай на насилие". Не е известно кои центрове и дилърства имат паник стаи или колко са на брой.
Документът призовава служителите да се опитат да покажат съпричастност, когато се сблъскат с ядосан клиент, и да не приемат атаките лично. Те също така се насърчават да участват в ролеви игри с други членове на персонала, за да се подготвят по-добре за всякакъв вид конфронтация и да се срещат редовно на чаша кафе, за да споделят притесненията си. Ако тези насоки се спазват, в дилърствата и сервизните центрове на Tesla явно се пие много кафе в момента.