IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 въпроса към Джорджето Джуджаро

Какво мисли за днешния дизайн създателят на първия VW Golf, BMW M1 и Audi 80

Роден през 1938 година в малкото градче Гаресио в Северна Италия, Джорджето Джуджаро е един от най-прочутите автомобилни дизайнери в историята. Той основава Italdesign и Giugiaro Design и създава стотици модели, като оставят ключова следа в индустрията. Въпреки че вече е на 86 години Джуджаро внимателно следи всичко, свързано с автомобилния свят.

Макар да се ограничава до ролята на "консултант", както обича да се определя, той остава вулкан от жизненост и енергия, както и фар за семейния бизнес GFG Style, управляван от сина му Фабрицио. Джуджаро все още поддържа връзки с някои важни клиенти и дава мнението си за много проекти. След завръщането си от Мексико преди няколко дни той даде интервю за италианския вестник "Кориере дела Сера".


10 въпроса към Джорджето Джуджаро (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Pizza & Panini ( преди 2 седмици )
    Адмирации и възхищение към реализирането на таланта на този човек, даден му по рождение. Той е напълно наясно с нещата и има страхотно чувство за пропорции и вид по проектирането и дизайна. Мисля на Alfa Romeo повечето коли са негова работа. Има марки които направо са скарани с функционалност и ергономия отвътре. И обратно, има други където си личи добрият замисъл, макар и с някой пропуски.Швабите сега са най-изчерпани откъм идеи, и спрямо дизайна от 2014г, сега буквално вървят назад ...
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Pizza & Panini ( преди 2 седмици )
    До #1: Точно ама Точно е както го каза. Имам приятел работещ дизайн в щатско, говорим открито за много неща от продуктовият дизайн в наши дни, Истината е, че малко се поизчерпаха идеите и има доста сходства в автомобилите както го каза.Няколко насоки са, но ако погледнем дизайна отвътре, нещата са изкл силно вече повече от идентични. Само на италианците дизайна има силен индивидуализъм макар и повлиян в някой аспекти. Масата копират едни от други, мислят че:"това се продава сега"
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 3 седмици )
    До #1: Има известна доза истина в това, което казваш, но причината е главно в регулациите. Стават все повече и повече изискванията към новите автомобили - за екологичност (вкл. за рециклируемост), за безопасност и т.н. Това гълта пари със зашеметяваща скорост (при това трябва да се калкулират както разходите за материали и системи, вложени в един автомобил, но и тези за измислянето и внедряването на съответните системи - т.е. стотици милиони). Това се отразява преди всичко на дизайна...
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 седмици )
    GENESiS представи в 2 нови красиви концепта в Сеул: С уникалната фopмa на каросерията си X Gran Coup
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 седмици )
    GENESiS представи в Сеул 2 нови великолепни концепта: С уникалната ф-*** на каросерията си X Gran Coup
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 седмици )
    GENESiS представи в Сеул 2 нови красиви концепта: С уникалната си ф-*** на каросерията си X Gran Coup
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    По времето на маестро Джуджаро дизайнът може и да беше компромис между естетика и функционалност, но днес е само насилие от страна на стиснатите счетоводители и жжжжендърясалите маркетолози. И то в полза само на акционерите и висшия мениджмънт на автопроизводителите; никой не се интересува от клиентското задоволство - всички МПС-та са с визия на бункери с цвят PVC-тръба и черни 21-цолови, а вътре само пластмаса и телевизори. "Да живее XXI-ви век" :-(