IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тази Dacia Duster е по-екстремна, отколкото можете да си представите

В същото време доработките по популярния SUV няма да ви струват прекалено скъпо

Новата Dacia Duster е на път да се превърне в хит не само сред потребителите, но и сред тутинг-ателиета. Едно от тях – германското Taubenreuther, направи редица подобрения на популярния SUV, благодарение на което всъдеходните му способности бяха увеличени сериозно.


Dacia Duster


Идеята на Taubenreuther е да превърне Dacia Duster в истински универсален автомобил. За германските тунери имиджът, тоест външният вид не е от голяма значение. По-важното е какво може този автомобил извън пътя, което познавачите би трябвало да оценят подобаващо.

Всъщност новите версии на Dacia Duster, оборудвани с електронно задвижване на четирите колела, се радват на сериозен интерес, най-вече заради мощта, която ще предложат. А представянето може да бъде подобрена допълнително заради доработките, сред които е и по-висок път просвет.


Dacia Duster


Точно това е една от ключовите характеристики на всички офроуд превозни средства, поради което германското ателие предлага амортисьори Koni „Heavy Track“ и нови амортисьори, които увеличават клиренса с 40 мм. Клиентът може да избира между 16 и 17-цолови алуминиеви джанти и гуми с брутални размери за Duster - 245/70 R16 и 245/65 R17.

Каталогът с предложение включва и други допълнителни части като алуминиева защитна плоча с дебелина шест милиметра за двигателя, кабелите и резервоара за гориво, както и стойки за багажник на покрива за монтиране на товарна платформа, допълнителни фарове или лебедка с капацитет на теглене до два тона.


Dacia Duster


От Taubenreuther посочват, че отделните компоненти могат да бъдат поръчани и инсталирани независимо един от друг. На всичко отгоре, цената на детайлите не е чак толкова висока – амортисьорите струват 933 евро, трите защити възлизат на 1305 евро, а багажникът на покрива струва още 1600 евро.


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 9 часа )
    Майтапчии са германците
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Додо ( преди 11 часа )
    Тоя сайт се бъзика с нас. Една от първите баничарки във Варна беше моята. Още я карам. Съединител не съм сменял а е вече на 518 000 км. След 2015 год започнаха да бълват скъпи и с ниско качество коли. А с тези 3 цилиндрови имитации на двигатели да си ги карат.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    И аз мисля, че Дачия започват да се плъзгат по плоскостта на повишаване на цените, защото видиш ли предлагали много за парите си. Ми, при последните модели не е точно така. Ще видим, ама няма да са първите или последните паднали от високо, поради изгубване на връзка с реалността.
  • #4
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 ден )
    До 3 - Хайде няма нужда, то бива демагогия но да наричаш мамалигарска сапунерка с трицилиндров двигател със 130 к.с. мощна, идва в повече
  • #3
    13 rate up comment 3 rate down comment
    бг смешки 2 до 1 ( преди 1 ден )
    Дачия доста вдигнаха нивото последните години ! далеч не са евтиния , дървен вариант от преди години ...колите са им далеч по качествени напоследък аи за българските условия са перфектни ...
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 ден )
    "се радват на сериозен интерес, най-вече заради мощта, която ще предложат" - ха ха ха - мдаа ... супер мощен е и с този лифт кит и по-големи гуми... лудница... на светофарите хората ще слизат от Ланд Круизери за да се качат на Неудачия
  • #1
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Ако се насоча към дачия ще е заради цената, така че логично бих избрал най-евтината възможна.