IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dacia Duster получи нов пакет подобрения Redust

Германско ателие подготвя и вариант с по-агресивен офроуд вид

Най-продаваният SUV на частния пазар в Европа от 2018 насам е ... Dacia Duster. Третото поколение, което стартира през 2024, получи промени в дизайна и задвижванията, както и нови възможности за подобрения във външния вид и представянето на пътя. В случая те са дело на германското тунинг-ателие Carpoint GmbH, което представи поредния си проект Redust.


Dacia Duster Redust


Този път в основата му е сегашният Duster, а целта е популярният SUV да стане още по-динамичен и индивидуален. Първият вариант, показан от тунинг-експертите, е „Sport“, чиято цел е да подчертае дизайнерския език на Duster III със специално проектирани и сложно конструирани аксесоари. Аеродинамичните допълнителни детайли веднага хващат окото, като всички те имат за цел да възприемат фабричния дизайн на SUV и специално да го подчертаят.

Разширенията на калниците осигуряват увеличение от около 20 мм на страна и придават на Duster много по-набит вид. „Лицето“ на кросоувъра изглежда още по-агресивно с отличителния, прецизно монтиран капак на капака (цените му започват от 599 евро), който с решетъчните си отвори създава впечатлението, че действа като въздушен колектор за турбо двигателя отдолу. Задният аналог на спортния капак е заден спойлер с щедро оразмерен капак, който хармонично се вписва в покритието на покрива.


Dacia Duster Redust


В средата под задната престилка, двойният ауспух на изпускателната система, изработен от висококачествена неръждаема стомана, също следва дизайна на Duster и има за цел да придаде на Dacia по-впечатляващ звук.

Redust също така украсява задните странични прозорци със стикери, които осигуряват специален външен вид с ексклузивната си Y-форма. Като част от трансформацията „Sport“, компанията е премахнала фабричните релси на покрива, като е инсталирала специални релси на покрива, придавайки на Duster още по-клекнал вид.


Dacia Duster Redust


Освен това специално за Redust Sport е разработено и настроено спирално окачване (от 1399 евро), което променливо намалява клирънса на румънския SUV и, според производителите, прави поведението му при шофиране значително по-динамично.

Новите алуминиеви джанти също допринасят за визуалната и осезаема динамика: Duster е оборудван с 20-цолови многоспицови джанти (от 379 евро) със спортни гуми с размер 245/40R20, които се предлагат в гланцово черно или лъчисто сребристо. Всички компоненти на каросерията Redust "Sport" се предлагат или в гланцово черно, както е показано, или алтернативно в матово, грубо покритие.


Dacia Duster Redust


Не на последно място, стилни подобрения се предлагат и за входната зона и пространството за краката на Duster под формата на карирани прагове на вратите, подходяща поставка за крака и меки велурени стелки с логото на Redust.

Паралелно с Duster „Sport“, проектът Redust развива и втора интерпретация на Duster, която е напълно различна по своя характер. При нея основна роля ще играе офроуд темата, като се очаква крайният вариант да бъде достъпен през март.


Още снимки на модернизирания Duster - вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Изглежда звяр ( преди 1 месец )
    Малее, сигурно вади 400 коня от 3 цилиндровия..
  • #8
    0 rate up comment 6 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 месец )
    Дърво си е,евтино дърво!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    с какви да дойдат купи си зимни гуми и джанти имал си пари за нов ще дадеш още 5 хиляди няма да се мъкнеш по сервизи всеки сезон
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Аз коментирах дизайна, който е като на спортен автомобил, ама само 120 к.с. Инак харесвам Дачия заради идеята цена - стойност. Предполагам следващата ми кола ще е такава. Само да приключи окончателно настоящата... Мен името идеята за хибрид ме притеснява за личен автомобил, но това е защото живея в малко градче, където разбиращите монтьори са малко. Те едвам се справят с ДВГ и електрониката, камо ли като се добави и хибрид към това...
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Кольо ( преди 1 месец )
    Купуваш си Дачия Дъстър декември 2024 та и ти я продават със летни гуми.....Ъ...питаш що така....,,ами само така ги давали,,Вътре е като зле направена детска играчка.Малко и ръбесто воланче със неопределена форма и тапицирано със ефирна кожичка.Всичко изглежда така ,сякаш аха аха и ще ти остане в ръцете.Дано издържи ,все пак е 45 хиляди лева.Добрите неща,къси предавки удобни за каране във града.Пъргав двигател със турбинка.LPG.Висок просвет,доста място в багажника .
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 1,Дачия ама нова,която е в пъти по-добра от западен кот...ор...ник ента употреба ноф фноссс
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 2,измислено е и мощността не е проблем защото е включен и хибрид.
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Лошо няма, ама с двигател 1,2 със 120 к.с.?!
  • #1
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Хосе ( преди 1 месец )
    Колкото и да го пудрят, си остава Дачия