IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Казахстан превръщат стари BMW 5-Series в чисто нови

След доработката моделът F10 от 2010 прилича на последното G60

Туниг-специалисти от Казахстан започнаха да преобразуват старото BMW 5-Series F10 в ново G60. Ателието Forza Tuning от Алмати показа интересен комплект за превръщане на петицата от 2009 година в актуален модел. Да направите колата си с почти 15 години по-млада обаче не е евтино. Налага се смяна на цялата предна и задна част на колата!


BMW


BMW 5-Series (каросерия G60) навлезе на световния пазар миналата есен, а в Казахстан този модел се продава официално на цена от 32 милиона тенге (59 500 евро) за базовата версия 520i. Има обаче алтернативен начин да получите такъв седан. За целта трябва да бъде сменена оптиката, предните и задните калници, броните, капака на багажника, предния капак, радиаторната решетка и много други дребни части!

Сервизът Forza Tuning не разкрива цената на пълния комплект за доработка, но с оригинални компоненти със сигурност няма да е евтин. Освен това въпросът за съвместимостта на електронните блокове с нови фарове, правилната работа на системите за активна безопасност и други нюанси остава отворен. По-специално, прототипът няма задни сензори за паркиране, а това съвсем не е най-сложната липсваща технология.


BMW


Обикновено тунинг-ателиетата предлагат доработки от автомобили преди рестайлинг до обновени такива: при някои модели такова надграждане е налично с „ниска цена“. При трансформирането на стара „петица“ в нова, прескачайки едно поколение, очевидно не е така, но този проект не е единственият в портфолиото на Forza Tuning. Резултатът е добър, но всичко зависи от това на каква цена.


BMW


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На мене ми стои много аматьорско това. Една боя и пластмаса от Алиекспрес - не знам, очаквах нещо друго...
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Говедо ( преди 1 месец )
    Тъжна работа
  • #7
    19 rate up comment 16 rate down comment
    NURS ( преди 1 месец )
    Браво! Добре са се справили. Който веднъж купи БМВ не ще и да чуе за друга марка и ще е много доволен ако някой му направи старата петица в нова! Никоя друга марка мяма толкова верни почитатели, иначе драскачи много....
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Бих направил обратното.
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    4-ти, как да няма, има разбира се. Явно не си отварял ценовата листа. Който иска прсото тенекия да го вози от А до Б с баарската емблема е ок, но е факт, че повечето не биха взели такова.
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    #3 То хубаво има листова цена от 45 хил., ама няма БМВ с базово оборудване , просто не излизат така голи от завода, не можеш и да го поръчаш така. Сметни поне 10хил за екстри и нещата почват от мин 55 хил. Мен конкретно тази доработка ми се вижда доста сполучлива. Не става дума дали е хубаво , а че много прилича на новата 5ца и изглежда качествено събрано.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    В ( преди 1 месец )
    Германия новата петица 520i почва от 45 хил. евро, ама нали и бг пишман диларите и те са хора.. а и дават почерпки, ексглокзийки ..
  • #2
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не, че ще си купя старо или ново БМВ, ама този "туних" ми идва кичозен. Може би е по азиатски, а не европейски, вкус.
  • #1
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Явно и там грозотията е на мода.