Понякога е заради икономиите, понякога - за да се постигнат показатели, които собствените технологии не могат да предложат. На всяка автомобилна марка в света се е случвало да използва двигател от свой съюзник - или дори конкурент. Често тези операции се извършват тихомълком, без много-много да се акцентира, че сърцето на автомобила е присадено от външен донор. Classic and Sports Car подбра 25 от най-запомнящите се примери за автомобили, които ползват задвижване "отвън".
25 коли с "откраднат" двигател (ГАЛЕРИЯ):
Gumpert Apollo
Компанията Gumpert пое в началото по различен път от повечето марки. Шефът й Роланд Гумперт, който преди това е работил за Audi Sport, се довери на изпитаното. Apollo се задвижвашe от 4,2-литров V8 с двойно турбо, който обикновено намираме в Audi RS4.
За суперавтомобила на Gumpert със средно разположен двигател, агрегатът беше настроен на 641 к.с. за базовия модел, докато S доставяше 691 к.с. Последният излиташе до стотака за 3 секунди и имаше максимална скорост над 360 км в час.
За тези, които искаха да притежават още по-бърз Apollo, моделът R дойде със 789 коня. Той използва същата шестстепенна скоростна кутия като другите автомобили. Gumpert построи 150 Apollo, преди производството да приключи през 2012.
Компанията Gumpert пое в началото по различен път от повечето марки. Шефът й Роланд Гумперт, който преди това е работил за Audi Sport, се довери на изпитаното. Apollo се задвижвашe от 4,2-литров V8 с двойно турбо, който обикновено намираме в Audi RS4.
За суперавтомобила на Gumpert със средно разположен двигател, агрегатът беше настроен на 641 к.с. за базовия модел, докато S доставяше 691 к.с. Последният излиташе до стотака за 3 секунди и имаше максимална скорост над 360 км в час.
За тези, които искаха да притежават още по-бърз Apollo, моделът R дойде със 789 коня. Той използва същата шестстепенна скоростна кутия като другите автомобили. Gumpert построи 150 Apollo, преди производството да приключи през 2012.

