fallback

Toyota представи нов електрически SUV за Европа

Въпреки името и дизайна, C-HR+ не е свързан с обикновения C-HR

Toyota е един от производителите, който се забави с електрификацията, най-вече в Европа, но сега се опитва да навакса загубеното време. Освен обновения bZ4X и новия Urban Cruiser, най-големият производител на автомобили в света пуска още един модел, изцяло на ток - C-HR+.

Toyota C-HR+

Въпреки името и сходния стил, Toyota твърди, че новият модел не е чисто електрическо производно на обикновения C-HR, продаван на континента с хибридни и плъгин хибридни задвижвания. Вместо това, той е напълно различен продукт.

Името помага за объркването, но японската марка вече обяви, че ще се откаже от номенклатурата bZ , която използваше за електромобилите си. В случая е избрано название, което е по-познато на клиентите. В същото време C-HR+ е много по-голям – с цели 16 см на дължина и със 11 см като междуосие спрямо модела с ДВГ.

Toyota C-HR+

По-големите размери носят дивиденти по отношение на пространството за краката, както и товарен капацитет. Багажникът има обем от 416 литра, което е с 28 литра повече от хибрида C-HR с 1,8-литров двигател. В същото време той предлага допълнителни 52 литра спрямо 2,0-литровия хибрид. А разликата с plug-in хибрида е цели 106 литра.

Най-лесният начин да се различат двата модела е по „скритите“ дръжки на задните врати, монтирани високо в С-колоните на C-HR+. Новото EV също има конвенционални дръжки на предните врати вместо изскачащи като при хибридните версии. По-дългите задни врати, актуализираните светлини, преработените брони и издигащата се линия на колана също подсказват, че тази кола е различна.

Toyota също така ревизира интериора за C-HR+, включвайки цифров инструментален панел, монтиран на върха на таблото. Голям 14-инчов сензорен екран е стандартно оборудване и интегрира климатичната система. На обикновения C-HR имате отделни физически бутони за регулиране на температурата и други свързани настройки. Все още има няколко твърди бутона за бърз достъп до определени функции в C-HR+, заедно с двойни подложки за безжично зареждане. Други екстри включват управление на климатика отзад, панорамен покрив и много по-малък селектор на скоростите.

C-HR+ ще се предлага във варианти с предно и задвижване на всички колела. Вариантът с един двигател развива 165 к.с., когато е свързан със стандартната батерия от 57,7 kWh. Надграждането до по-големия пакет от 77 kWh ще увеличи мощността до 221 к.с. Toyota оценява максималния пробег в цикъла WLTP до 600 км, като той варира в зависимост от версията и нивото на оборудване.

Версията с двоен двигател получава по-голямата от двете батерии и предлага здравословна комбинирана мощност от 338 к.с. В тази конфигурация C-HR+ ще бъде най-мощната Toyota в Европа, ако изключим GR Supra. Също така е сериозно бърза, като се нуждае от 5,2 секунди, за да вдигне 100 км/ч от място.

Toyota не казва колко време отнема зареждането на батериите, но уточнява, че C-HR+ поддържа DC зареждане при максимум 150 kW. Компанията също така твърди, че батерията ще запази поне 70% от производителността си дори след 10 години употреба. Електрическият кросоувър използва платформата e-TNGA, така че има повече общо с bZ4X, отколкото с C-HR.

Още снимки на новия електрически SUV - вижте в галерията:

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Цената ще е подобна на bZ4x
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нашите са го пропуснали, разбира се, но Тойотка ще я продава само на определени европейски пазари тази година. Целта е ясна - да спази законовите изисквания като например на острова, където има минимален процент електромобили, които всяка марка трябва да продава. Т.е. Тойотка се готви да продаде абсолютния минимум, който може да си позволи.
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Май в UK базовив ще е под 40 х. паунда.
  • #10
    до 8 ( преди 1 месец )
    Със сигурност ще е по-скъп от плъгина, който в БГ започва от 93 980 лв. А никой човек със здрав разум няма да си купи електрическа Тойотка на цената на Тесла Модел У.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като знаем че хибриден струва 30+ този ще гони 40хил евро
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    След като прочетох статията, 16 см не е много по-голям, ако наистина е бърза колкото пише и понеже е електричка очаквам минмум двойни цена спрямо сегашния модел.
  • #7
    до 3 ( преди 1 месец )
    Тойотка създава псевдоавтомобили точно за овцедушни хорица като теб.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ичкейп са си обирджии и отделно с тия цени на каското само отблъскват потенциалните купувачи
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Каквито и да са цените, това е невероятен автомобил и си заслужава всяка стотинка.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хайде сега кажете цените да се посмеем!
fallback
Последни