IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota представи нов електрически SUV за Европа

Въпреки името и дизайна, C-HR+ не е свързан с обикновения C-HR

Toyota е един от производителите, който се забави с електрификацията, най-вече в Европа, но сега се опитва да навакса загубеното време. Освен обновения bZ4X и новия Urban Cruiser, най-големият производител на автомобили в света пуска още един модел, изцяло на ток - C-HR+.


Toyota C-HR+


Въпреки името и сходния стил, Toyota твърди, че новият модел не е чисто електрическо производно на обикновения C-HR, продаван на континента с хибридни и плъгин хибридни задвижвания. Вместо това, той е напълно различен продукт.

Името помага за объркването, но японската марка вече обяви, че ще се откаже от номенклатурата bZ , която използваше за електромобилите си. В случая е избрано название, което е по-познато на клиентите. В същото време C-HR+ е много по-голям – с цели 16 см на дължина и със 11 см като междуосие спрямо модела с ДВГ.


Toyota C-HR+


По-големите размери носят дивиденти по отношение на пространството за краката, както и товарен капацитет. Багажникът има обем от 416 литра, което е с 28 литра повече от хибрида C-HR с 1,8-литров двигател. В същото време той предлага допълнителни 52 литра спрямо 2,0-литровия хибрид. А разликата с plug-in хибрида е цели 106 литра.

Най-лесният начин да се различат двата модела е по „скритите“ дръжки на задните врати, монтирани високо в С-колоните на C-HR+. Новото EV също има конвенционални дръжки на предните врати вместо изскачащи като при хибридните версии. По-дългите задни врати, актуализираните светлини, преработените брони и издигащата се линия на колана също подсказват, че тази кола е различна.


Toyota C-HR+


Toyota също така ревизира интериора за C-HR+, включвайки цифров инструментален панел, монтиран на върха на таблото. Голям 14-инчов сензорен екран е стандартно оборудване и интегрира климатичната система. На обикновения C-HR имате отделни физически бутони за регулиране на температурата и други свързани настройки. Все още има няколко твърди бутона за бърз достъп до определени функции в C-HR+, заедно с двойни подложки за безжично зареждане. Други екстри включват управление на климатика отзад, панорамен покрив и много по-малък селектор на скоростите.

C-HR+ ще се предлага във варианти с предно и задвижване на всички колела. Вариантът с един двигател развива 165 к.с., когато е свързан със стандартната батерия от 57,7 kWh. Надграждането до по-големия пакет от 77 kWh ще увеличи мощността до 221 к.с. Toyota оценява максималния пробег в цикъла WLTP до 600 км, като той варира в зависимост от версията и нивото на оборудване.


Toyota C-HR+


Версията с двоен двигател получава по-голямата от двете батерии и предлага здравословна комбинирана мощност от 338 к.с. В тази конфигурация C-HR+ ще бъде най-мощната Toyota в Европа, ако изключим GR Supra. Също така е сериозно бърза, като се нуждае от 5,2 секунди, за да вдигне 100 км/ч от място.

Toyota не казва колко време отнема зареждането на батериите, но уточнява, че C-HR+ поддържа DC зареждане при максимум 150 kW. Компанията също така твърди, че батерията ще запази поне 70% от производителността си дори след 10 години употреба. Електрическият кросоувър използва платформата e-TNGA, така че има повече общо с bZ4X, отколкото с C-HR.


Още снимки на новия електрически SUV - вижте в галерията:

0 от 500