IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda пусна нов SUV, който ще се конкурира с Tesla

Eлектрическият S7 е малко по-скъп от Model Y, но само в топ-версията

Преди година Honda обяви ново семейство електрически превозни средства Ye, което е създадено специално за Китай и с участието на местни партньори. Първите модели бяха големи кросоувъри, които трябва да отмъкнат купувачи от Tesla Model Y. Така в края на миналата година излезе Honda P7, произведен от съвместното предприятие GAC Honda, а сега пристига и „брат“ му - Honda S7, сглобяван от Dongfeng-Honda.


Honda S7


Като дължина (4750 мм) кросоувърът S7 е със скромните 47 мм по-къс от актуализирания Tesla Model Y. Широчината (1930 мм) и височината (1625 мм) са сходни, но междуосието на Honda е все още по-дълго: 2930 мм срещу 2891 мм за Tesla. Също така трябва да се отбележи значителният пътен просвет - 193 мм.

Що се касае до външния вид, S7 се различава от сродния си SUV Honda P7 по по-агресивния си дизайн с нетипичен за марката светлинен дизайн, въпреки че имат една и съща каросерия. Диаметърът на колелото е 19 или 21 цола в зависимост от конфигурацията.


Honda S7


Моделите P7 и S7 имат идентичен интериор, като основната им характеристика са екраните за допълнителните странични камери, които се монтират на мястото на традиционните огледала за обратно виждане. Централната конзола също изглежда необичайно, състояща се от два екрана - долният дисплей (10,25 инча) отговаря за климатичния контрол, а горният (12,8 инча) е за медийната система Honda Connect 4.0.

Той е разработен съвместно с Huawei и се отличава със своята дълбока интеграция с изкуствен интелект, включително интелигентен гласов асистент. Пред водача има 9,9-инчов инструментален дисплей, допълнен от проекция върху предното стъкло. Системата за автономно шофиране Sensing 360+ на Honda разполага с девет камери, пет радара и дванадесет ултразвукови сензора, но не и лидар.


Honda S7


Honda S7 може да се похвали с необичайно щедър „зимен пакет“, поне по китайските стандарти. В случая не само воланът и двата реда седалки се отопляват, но и четирите подлакътника на вратите и дори централния подлакътник отпред. Освен това всички седалки имат вентилация и масаж, а на втория ред се осигурява управление на всички функции чрез сензорни бутони във вратите.

Като опция се предлага усъвършенствана аудио система Bose с високоговорители в подглавниците на предните седалки. Капацитетът на багажника е 471 литра, а ако задният ред се прибере, се получава отделение от 1485 литра.


Honda S7


Базовата Honda S7 има един електромотор на задната ос, който произвежда 272 к.с. и 420 Нм. Версията с двойно задвижване на всички колела добавя допълнителен електромотор с 204 конски сили отпред и 350 Нм, като общата мощност на системата е 476 к.с. и 770 Нм. Тяговата батерия с капацитет 89,8 kWh е една и съща и за двете модификации.

Кросоувърът със задно предаване и собствено тегло от 2175 кг има пробег от 650 км, докато версията със задвижване на четирите колела има пробег от 2305 кг и 620 км. Максималната скорост и на двете модификации е 180 км/ч, а двумоторната версия ускорява до 100 км/ч за 4,6 сек. За сравнение, Tesla Model Y със задвижване на всички колела (450 к.с.) ускорява до 100 км/ч за 4,3 секунди, достига 201 км/ч и изминава 719 км без презареждане.


Honda S7


Базовата Honda S7 е малко по-евтина от Tesla - от 260 000 юана (36 400 долара) срещу 263 500 юана (37 000 долара). Двумоторната Honda обаче е малко по-скъпа от подобната Tesla - от 310 хиляди юана (43 400 долара) срещу 303 500 юана (42 500 долара).

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    То се вижда кой е дивял в 4 сутринта. Ще обясниш ли ако нямаш какво да казваш по статията Какъв беше смисълът да пишеш в 4 сутринта под нея? Така или иначе съм решил няколко дни да давам храна на троловете а след това да ви оставя гладни.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тротитроле дивее отново. Белким някой му се върже за да спаси глупости до припадък. :D
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Кой ( преди 1 месец )
    Кия
  • #5
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Това ли е новият начин за дискредитация? Да изтриете всички коментари на които отговарям и моите да останат във въздуха? Трябва ли да се върна към практиката всеки път да цитирам и коментара на който отговарям, защото не ви е за първи път?
  • #4
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    ..... ( преди 1 минута )vseki si ima svoite ka4estva.. Абсолютно. Няма нещо което да има само лоши качества. То си е до човека. Хейтърите виждат единствено и само лошите качества дори на най-доброто нещо. Сектантите няма да видят нито една лоша черта на любимата марка, народност или личност на която ВЯРВАТ. За съжаление медиите и политиците искат да ни направят точно такива - крайни хора, които не могат обективно да посочат предимствата и недостатъците на нещо, а да виждат само едното от тях ...
  • #3
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Ето например в съседната статия, най-хубавото напрежение е японското, защото китайските 1000 волта може да са повече от 400 ама са китайски и следователно не са демократични волтове. Ако бяха японски щяха да са най-хубавите 1000 волта на света! Смятай до какви абсурди изпадатЕ антиелектриците.
  • #2
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Ами нормално, при положение че не може да си купиш като в Китай най-добрият електрически автомобил произвеждан някога би зет фор екс, който в Китай струва 15 хиляди евро, купуват каквото има. В Европа Тесла ЗАСЕГА предлага най-добро съотношение цена, за хора, които МИСЛЯТ. Тези които МРАЗЯТ без да мислят никога не биха си купили Тесла, защото при избора на автомобил не гледат характеристики, а гледат от каква народност е автомобила, коя известна личност е свързана и дали я мразят или и ВЯРВАТ.
  • #1
    2 rate up comment 17 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Едно време беше модерно да се пускат убийци на Тесла, защото Тесла беше най-добрия електромобил тогава. Днес Тесла е посредствен автомобил с висока цена в сравнение с китайските електромобили, а доколкото разбирам този модел на honda е насочен към китайския пазар. Тоест в прав текст казват - пускаме още по-посредствен автомобил на още по- висока цена.