Основният продукт на почти всеки производител на автомобили през годините е бил масовият - да те закара на работа или да свърши основните задачи на семейството. Практичен, икономичен, надежден, но скучен. Няма как, задължително оръжие в арсенала на всяка марка. Но после маркетинг отделите започнаха да осъзнават, че могат да спечелят много - и от продажби, и като репутация - ако превърнат скромната семейна кола в нещо далеч по-вълнуващо с цената на умерени корекции. Ето най-добрите такива образци през годините.
Скромни коли със спортен дух (ГАЛЕРИЯ):
1988 - MG Maestro Turbo
Разкрит на автомобилното изложение в Бирмингам, MG Maestro Turbo по онова време беше най-бързият шосеен MG, произвеждан някога. Оборудван с двулитров мотор с турбо Garrett, фамилният хечбек с предно задвижване се оказа със 150 коня мощност - много за онази епоха, 6.8 секунди ускорение от нула до сто, и максимална скорост 212 км в час.
Тунинг ателието Tickford удари едно рамо с дръзко стилизиран бодикит за колата, включително по-масивни предна и задна броня.
Разкрит на автомобилното изложение в Бирмингам, MG Maestro Turbo по онова време беше най-бързият шосеен MG, произвеждан някога. Оборудван с двулитров мотор с турбо Garrett, фамилният хечбек с предно задвижване се оказа със 150 коня мощност - много за онази епоха, 6.8 секунди ускорение от нула до сто, и максимална скорост 212 км в час.
Тунинг ателието Tickford удари едно рамо с дръзко стилизиран бодикит за колата, включително по-масивни предна и задна броня.


0