IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Печалбата на Mitsubishi също се срина

Компанията рязко намали прогнозите си за фискалната 2025

Японският производител Mitsubishi Motors ревизира надолу прогнозата си за нетната печалба за фискалната година, приключваща през март 2025. Сега се очаква печалбата да бъде 35 милиарда йени (225 милиона щатски долара), което е спад от 77,4% от предишните прогнози за 144 милиарда йени.


Mitsubishi


Оперативната печалба също беше намалена с 34,5% - до 125 милиарда йени (835 млн долара), докато прогнозата за приходите беше намалена с 1,1 процента до 2,76 трилиона йени (18.44 млрд долара). Причините за спада са увеличение на разходите за продажби и проучвания, както и намаление на доставките на едро.

Нетната печалба на Mitsubishi падна с 67,7% до 33,23 милиарда йени (223 млн долара) през периода април-декември, докато приходите паднаха с 3,6% до 1,989 трилиона йени (13.3 млрд долара) Въпреки това компанията планира да продаде 848 000 коли - повече от миналата година (815 000), но по-малко от първоначалната прогноза (895 000).

След новините акциите на Mitsubishi Motors паднаха с 14,7%, а пазарната й капитализация падна с 20% до 650 милиарда йени за три месеца.


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Антитрол ( преди 1 месец )
    Компаниите излизат на борсата именно с цел набиране на капитал който да използват за инвестиции. Това е фундаменталната идея на акционерното дружество. Няма смисъл да се отговаря на потребителя с ник Антитрол. Той си мисли, че знае нещо и пише само глупости. А колкото до перспективата за бъдещето. Тесла има 45% спад на продажбите в Европа при растящ пазар където има над 30% ръст на продажбите на електроавтомобили.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 12. Ето още един който не знае какво е пазарна капитализация и си мисли, че може да я харчи! Тези пари всъщност не са на Тесла. Те са на акционерите, които имат собственост върху акциите.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До Антитрол ( преди 1 месец )
    Дай на която и да е друга автомобилна компания 1 трилион долара и ще видиш колко зарядни станции могат да построят, колко топ програмисти могат да наемат и колко суперкомпютъра могат да купят. С 1 трилион и баба знае да харчи. И пак няма да им помогнат, защото конглокенцията не спи. И по отношение на цени, и по отношение на качество, и по отношение на технологии, конглокенцията идва като товарен влак.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нямате представа как се прави оценка за пазарна капитализация. Най-важната с част е перспективата за бъдещето - кой с какви технологии разполага. До 10 - напиши в търсачката внос на коли от Дубай и ще намериш каквото търсиш. Има една русенска фирма и хората са доволни от нея.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В Дубай видях че продават чисто нови Montero Sport 3.0 за по 28 000 долара. 3 литра V6 атмосферен мотор, 8 степенен автоматик с последното поколение супер селект 4х4 и блокажи и всички екстри. Това е по яко от новия Land Cruiser 250. Само ако някой знае начин как да ги внесем в Европа да каже.
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 5. "Последните 10 години направиха много грешни ходове. Хвърлиха пари за глупости. За разработка на електрически коли." Ако ВЯРВАШ, че това са били хвърлени пари за глупости и грешна посока, В коя посока трябваше да хвърлят парите за да е правилна? ДВГ? Водород? Хибриди? Синтетични горива? В коя от тези посоки щеше да има най-голяма възвръщаемост през 2035 и по-късно в световен мащаб?
  • #8
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 3. Правиш основната грешка - смяташ само автомобилите на Тесла, сякаш Тесла е автомобилна компания. Тук обаче имаш проблем, защото не си сметнал колко пъти по-малко зарядни станции имат от mitsubishi? Колко по-малко батерии за електромобили произвеждат? Колко по-малко батерии за стационарно съхранение на енергия? Колко по-малко хуманоидни роботи? Да не говорим колко по-малко милиарди вложиха само за 2024 за супер компютри? На какво ниво им е изкуствения интелект? А автопилота?
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кое му е лошото, да за самата компания да но за клиентите идват коли с огромни отстъпки, а иначе Тесла до месеци изчезва, няма кой да купува вече и който има продава.
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Самоубиха се. ( преди 1 месец )
    В това което направи Mitsubishi няма никаква логика. Все едно Тоyota изведнъж да спре от производство Land Cruiser, Rav4, Camry и Corrola. През 90-те години Mitsubishi имаше абсолютно достойни съперници на тези модели с техните Pajero, Pajero Mini, Galant и Colt. Отделно че Mitsubishi имаше и други готини модели които днес са вече колекционерски класики като например Delica 4x4, Lancer Evo, Pajero Evo, Eclipse GSX, 3000GT, все много яки коли които и днес да ги видиш на улицата хващат окото.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Mitsubishi имат добри инженери и могат да правят качествени и достъпни автомобили. Проблемът там е в ръководството на компанията което няма никаква реална визия за развитие. Последните 10 години направиха много грешни ходове. Хвърлиха пари за глупости. За разработка на електрически коли. И обединението с Нисан и Рено се оказа фатално. Изтеглиха се от най големите пазар и спряха от производство най добрите си модели които реално донесоха успехите на компанията в последните 30 години.