За най-претенциозните клиенти нивото на лукс, предлагано в стандартните автомобили, може да не е достатъчно. Въпреки това, както самите производители, така и тунинг ателиетата са готови да коригират този пропуск.
Например, наскоро японски миниванове-близнаци получиха фабрични четириместни версии със супер удобни седалки, германски кросоувър беше модифициран като част от програмата за персонализация на компанията, компактен италиански електромобил стана плажна кола в стил яхта, а утилитарен британски SUV и хардкор американски пикап придобиха скъпа вътрешна облицовка.
Пет от най-луксозните доработки на обикновени модели (ГАЛЕРИЯ):
Дори в "базовото" си оборудване автомобилът е снабден с пневматично окачване, активна система за подтискане на накланянето, завиващи задни колела и селектор за смяна на режимите с профили Comfort, Sport и Sport+.
4.4-литровият V8 битурбо двигател е форсиран от заводските за BMW X7 530 к.с. и 750 Нм до 621 к.с. и 800 Нм, а осемстепенният ZF автоматик има специална програма за управление. Ускорението до 100 км/ч отнема 4,2 секунди, а до 200 км/ч - 14,8. Максималната скорост е електронно ограничена до 290 км/ч.

