IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Smart ще конкурира Tesla Model 3

Това ще бъде седан, който ще се предлага и с хибридно задвижване

Smart работи върху доста голям за марката луксозен седан, който ще е с мощност 638 конски сили. Новият модел ще бъде най-мощният автомобил на марката и ще се казва Smart #6. Дебютът се очаква по-късно тази година.


Smart #6


Според Autocar, луксозният седан с четири врати ще бъде позициониран като конкурент на Tesla Model 3. Съобщава се още, че електрическият автомобил е проектиран с фокус върху пробега, така че ще има нисък силует и аеродинамична каросерия. Очаква се Smart #6 да може да изминава с едно зареждане разстояние от над 800 километра, но това по китайския тестов цикъл CLTC. Европейската програма WLTP има малко по-строги условия, така че индикаторът може да бъде 700 км.

Седанът ще бъде брат или сестра на Zeekr 007, тъй като ще споделя своята платформа Geely PMA2+, която също служи като основа за Polestar 4. Новият Smart е разработен предимно като електрически автомобил, но за купувачите ще е достъпен и хибрид PHEV с ДВГ.

PMA2+ може да използва 400V и 800V електрически архитектури. Последният е в състояние да осигури индикатор за капацитет на зареждане на #6 до 400 kW. За момента няма информация за дизайна на модела, но се очаква той да споделя много детайли с други модели на марката.

Що се отнася до трансмисията, новият Smart #6 ще има сходна мощност с тази на Smart #5 - 335 к.с. във версия с един електродвигател, както и 597 к.с. за опции за задвижване на всички колела. Начело на гамата ще бъде наточен модел от Brabus, който ще предизвика Tesla Model 3 Performance.

Очаква се, че благодарение на задвижването на четирите колела и мощността до 638 ​​к.с. той да ускорява от 0-100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура.


0 от 500
  • #63
    0 rate up comment 0 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    За мен си остава загадка, че тия все още ги има, но ако наистина направят това си мисля че са дотам. Вместо кола за масовия купувач ще произведат 50 бройки от които ще продадат 20, а 60 години след фалита им останалите бройки ще се явят по аукционите без нито един навъртян километър.
  • #62
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    Нисковъглеродната стомана съдържа по малко от 2(два) процента въглерод.Качествата на нисковъглеродната са по близки да желязото, отколкото до качествените стомани.Това са елементарни познания,чак ми става обидно,че се налага да ти го обяснявам.
  • #61
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До гостенина Димов хаха. Обикновено желязо друг път. В природата няма чисто желязо. Пиронът също е от стомана. Нищо не каза за "грешката" на гост да нарича алуминий всяка алуминиева сплав. Ще преведеш ли "чyгун" на английски? Как звучи? А усещаш ли се, че се заяждаш за запетайки, но ти се губи общата картина на казаното, където правиш фундаментални грешки и накрая все излиза перпето мобиле или друго противоречие на физичните закони?
  • #60
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    Тесла Сайбъртрък е направена от хром никелова стоманена ламарина,хромникелова желязна ламарина не съществува.Стоманата е сплав,железния пирон е от обикновено желязо.Примерите ти обикновено са смехотворни.
  • #59
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    Изумява ме разнообразието от никове зад които се криеш.За твоето ниво на образование е късно да ти обяснявам каквото и да било.Бъркаш основни понятия в техниката,но на теб ти е простено.
  • #58
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Мога да те замерям с такива примери от сутрин до вечер защото на всеки две твои изречения, обикновено има по четири такива грешки, на който дори не обръщам внимание за да не се отклоняваме.
  • #57
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Друг въпрос. Все още ли вярваш че може да се произведе стомана директно от Желязна руда? Или че не може да се произведе стомана без да се ползват въглища? За толкова години успя ли да разбереш че желязо е синоним както на стомана така и на ***. На тези предмети им се казват железни, въпреки че никой никъде не използва чисто желязо. Точно както Ти никога не си използвал понятието алуминиева сплав, а обясняваш че леете алуминий, както и преписваш свойствата чист алуминий на рамата на Тесла.
  • #56
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Елементарен въпрос - пружината еластична ли е или пластична? Не е клопка! Има реален отговор който ще ти дам след като отговориш ти. Без да увъртам. Без да се измятам и без да се крия като лалугер. Няма да правя като вас да задам въпрос на който самият аз не смятам да отговарям или не знам отговора.
  • #55
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Гост знае и ВЯРВА, точно както ВЯРВАТ всички антиелектрици, че Светът е дихотомичен. Нещо или е добро или лошо. Toyota е добра, а Тесла лоша. Всеки детайл има или якост или пластичност или еластичност. Няма детайл в света който да притежава всичките заедно. Точно както един кашон има или височина, или дължина или широчина или цвят или тегло, но в никакъв случай комбинация поне от две такива понятия. Всеки проблем има едно единствено решение - тяхното. Други са невъзможни!
  • #54
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Поне признаваш че има шанс да науча нещо за разлика от тебе. Ти така и не разбра пет години, че коляновият вал наИСТИНА е подложен на еластична деформация, при всеки такт на двигателя. ВЯРВАШ, че щом е твърд е невъзможно да се огъне. ВЯРВАШ, че за да има еластична деформация трябва да я виждаш с око, докато го усукваш на ръка и питаш дали се гъне като ластик. Пружината от окачване на камион еластична ли е? По твоята логика няма якост? Колянов вал може ли да се огъне и да остане огънат?