fallback

BYD представи малък кросоувър за Европа

Електрическият Atto 2 развива 174 к.с. и изминава 320 км с едно зареждане

Китайската компания BYD официално представи новия електрически автомобил Atto 2 за европейския пазар. Този модел вече се продава в Китай под името Yuan Up и заема междинна позиция между хечбека Dolphin и кросоувъра Atto 3.

BYD Atto2

Atto 2 е изграден на платформата e-Platform 3.0. Размерите на модела са 4 310/1 830/1 675 мм, съответно дължина/широчина/височина, а междуосието е 2 620 мм. Предната част е декорирана в стил Dragon Face, а задните светлини са с уникален дизайн под формата на "лента на Мьобиус". Четири цвята на корпуса ще бъдат достъпни за купувачи в Европа: зелен, сив, бял и черен.

Интериорът на електрическия автомобил е оборудван с 12.8-инчов „плаващ“ дисплей на мултимедийната система и 8.8-инчов цифров инструментален панел. Предните седалки са с електрическо задвижване, отопление и еко кожа. Една от ключовите характеристики е големият панорамен покрив. Обемът на багажното отделение е 400 литра, а със сгънати седалки - 1340 литра.

BYD Atto2

Atto 2 е оборудван със 130-киловатов електромотор (174 к.с.) с 290 Нм въртящ момент, осигуряващ ускорение до 100 км/ч за 7.9 секунди и максимална скорост от 160 км/ч.

За мощността отговаря LFP батерия с капацитет 45.12 kWh. Поддържа бързо зареждане с постоянен ток (65 kW), което ви позволява да попълните енергийния резерв от 30% до 80% за 28 минути и от 10% до 80% за 37 минути. Максималната AC мощност на зареждане е 11 kW. Обхватът по WLTP цикъла е до 312 км.

В Европа електрическият автомобил ще се предлага в две нива на оборудване: Active и Boost. Базовата версия ще получи 17-цолови джанти, камера за обратно виждане, сензори за паркиране, шест въздушни възглавници, кожени седалки и аудио система с шест високоговорителя.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    То byd вече правят по красиви коли от европейските нз или аз се филмирам нещо.
  • #9
    Ами да ( преди 4 месеца )
    Супер е
  • #8
    Релистта ( преди 4 месеца )
    Китайците, ако убиват от смях, то много интересно ние с какво убиваме, като не произвеждаме нищо? Даже храната си не можем да произведем и всичко е внос. Жалки сме, а да се смееш на най-технологичната нация в света е повече от жалко. Заради такива присмиващи се *** с огромно его и самочувствие без покритие сме на това положение. А колкото до колата бих казал, че си струва. Не е идеална, но пък и цената и не е толкова висока. За БГ е ок смятам, ако не пътуваш София-Варна всеки ден.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Както винаги досега, китайците ни убиха...от смях.
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Щяло да идва и по-голяма, но нещо от сорта на 52 квч. Който иска повече - Atto3. Зареждането наистина е под очакваните 100кв, но пък е градски СУВ. Явно не искат да подбиват продажбите на по-горните модели.
  • #5
    много малка батерия ( преди 4 месеца )
    другото си е 6, за 4х4 не се споменава значи втори голям минус
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Доста смехотворна скорост на зареждане. Става строго само за градска кола.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    в Европа имаш куп модели с подобни батерии (40-45квч) и цените са около 30-35 000евро.
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    От 30 000
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Цена?
fallback
Последни