IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

MG пуска два още по-евтини модела в Европа

Марката залага на чисти бензинови двигатели, по-евтиният ще струва под 36 000 лева

Компанията MG Motor залага на доста необичайна, но успешна тактика, като напоследък се фокусира върху нови двигатели с вътрешно горене вместо върху електрически задвижвания. Така тя избягва допълнителните мита на ЕС, тъй като те се налагат само на електромобили от Китай. И сега гамата на моделите MG3 и MG ZS, представени през 2024, се допълва в долната част.


MG3 и MG ZS


Компактните хечбек и SUV досега се предлагаха само с хибридно задвижване и автоматична скоростна кутия. Дуото обаче вече преминава към двигател с чисто вътрешно горене и това също намалява значително цената, при това с цели 2000 евро.

И двата модела ще се предлагат с нов базов двигател през март 2025, като цената на MG3 в Германия започва от 17 990 евро, а MG ZS - от 20 990 евро. В бъдеще вариантите на оборудване Standard и Comfort ще се предлагат с конвенционално задвижване и 1,5-литров двигател с вътрешно горене, докато вариантите Comfort и Luxury ще се предлагат с Hybrid+.

Двигателят с вътрешно горене с мощност 116 к.с. е четирицилиндров с естествено пълнене и директно впръскване, като той вече се предлага в други страни по света. От MG обаче все още не са разкрили всички подробности за мотора, освен че той се съчетава с 5-степенна скоростна кутия. Тези, които искат автоматик, трябва да изберат хибрида. Интересни са и данните за разхода и вредните емисии - 6,1 литра и 137 г/км за MG3 Standard, 6,5 литра и 145 г/км за MG ZS Standard.


MG3 и MG ZS


Базовият MG3 се предлага със 116 к.с. в цвят „Pastel Yellow“ за 17 990 евро. Предлагат се шест допълнителни опции за боядисване срещу допълнително заплащане от 650 евро - Dover White, Como Blue, Hampstead Grey, Cosmic Silver, Pebble Black и Diamond Red. Оборудването винаги включва камера за задно виждане, кокпит с двоен екран, климатик, инфоразвлекателна система с Android Auto, Apple CarPlay и DAB+ радио, както и системи за подпомагане на водача MG Pilot, включително асистент за поддържане на лентата (LKA).

Версията Comfort на MG3 с двигател с вътрешно горене предлага допълнителни 16-цолови алуминиеви джанти, шест вместо четири високоговорителя, автоматично сгъваеми външни огледала, стартиране на двигателя с един бутон и задни вентилационни отвори на цена от 19 490 евро.

Компактният SUV - MG ZS, също предлага много кола за парите в стандартното си оборудване. И той е оборудван с 1,5-литров двигател с вътрешно горене (116 к.с.) и ръчна 5-степенна скоростна кутия, като цената започва от 20 990 евро за „Emerald Green“. Шестте специални цвята Pebble Black, Cosmic Silver, Diamond Red, Como Blue, Hampstead Gray и Dover White се предлагат срещу допълнително заплащане от 650 евро.


MG3 и MG ZS


Стандартните характеристики включват халогенни фарове, 16-цолови стоманени джанти, задни сензори за паркиране с камера, 10,25-инчов сензорен екран, който може да се използва за управление на Android Auto и Apple CarPlay, както и системата за свързване iSMART Lite и системите за подпомагане на MG Pilot, включително асистент за поддържане на лентата (LKA) и мониторинг на мъртвите точки (BSM).

Вариантът Comfort, започващ от 23 990 евро, предлага също 17-цолови алуминиеви джанти, безключов достъп, сензор за дъжд, LED фарове, кожен волан, шест вместо четири високоговорителя и 12,3-инчов дисплей за информация и развлечения.


Още снимки на двата модела на MG - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    И аз живея в Испания и си купих MG ZShybrid+ модела, дават 7 години гаранция, в сравнение с Дачия е на светлинни години напред , гледах Кия Ниро и Хюндай Конa ама като му сложиш същото оборудване излизаше на 34-35 хил.евро иначе MGто ми седна на 24 хиляди. И тука се купуват много просто за парите дават най много, ще стане същото като с телефоните
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Живея в Испания.Карам MG-ZS от две години.Вече е почти на 60 000 км.нямям никакви проблеми и съм много доволен.Следващата ще е пак MG но по големият клас.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Чук ( преди 1 месец )
    Абе гледаме ги "новите" технологии....
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Здрав мен... ( преди 1 месец )
    Това е като Дачия...Морално остарял дизайн, задвижване, технологии. Няма шанс нормален индивид да даде толкова пари за нещо, което след 3 години, ще се обезцени поне наполовина.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изглеждат добре, имат екстри, Но сервиза им е ужасен. Чака се с месеци за частни.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Нали искахте евтини китайски коли?! На ви!
  • #7
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Единственото което постигаме с толкова ограничения и митА е че китайците, като истински комунисти се превърнаха във всестранно развита държава - кеф ти чипове - иес, кеф ти ДВГ-иес, кеф ти електрички - иес.. И така за всичко.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 2 - RAM-а е хубава кола за града, при условие, че носиш товари често и/или я позлваш за служебна. Сега - ако най-тежкия товар дето носиш е кеф с бира, не става. Ама преди на Пасата - слагам 360 кила плочки отзада и кляка. Сега като сложа 750 кила и може и да забравя, че щорто сме още 4 души отпреде, а ми е дадено максимален това от 2.2 тона, като топ модела можел и до 4 да понесе и да дърпа до 18 тона ремарке. Не, че в България е легално, ама все пак!
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Бай Коста ( преди 1 месец )
    Предпочитам употребявана трилитрова за 30 000, отколкото нова въшка за 40 000. Не налагам мнението си, някои държат на найлоните.
  • #4
    9 rate up comment 8 rate down comment
    А ( преди 1 месец )
    Как за държави от третият свят биват.115 коня с ръчка, 1990 година карах такава. Беше яко сравнена с жигулата.