Комфортът преди всичко. Компактни размери, устойчивост в града и автоматична скоростна кутия, предлагащи възможно най-малък разход на гориво. Това е мярката в тази класация за 10-те от най-евтините коли с тези характеристики. Тя е съставена изключително автомобили от сегмент А и В (не SUV), оборудвани с двигател с вътрешно горене или най-много с хибридно задвижване.
10 достъпни автоматика за града (ГАЛЕРИЯ):
Skoda Fabia с автоматичната скоростна кутия не се предлага за версиите с 80 к.с. 1.0 Mpi и 95 к.с. 1.0 Tsi, докато е опционална за 116 коня 1.0 Tsi. Следователно още малко пари за настройката Selection трябва да се добавят към автоматичната, 7-степенната DSG роботизирана двойна съединителна кутия от Volkswagen group. Задвижването е изключително предно, като колата достига 202 км/ч и спринтира от 0 до 100 км/ч за 9,3 секунди. Разходът в града е 5 литра на 100 км.
Що се отнася до самия автомобил, той си остава може би най-балансираният B-сегмент на Volkswagen group. Има атрактивен външен дизайн, здрави материали отвътре и съотношение качество/цена, което в днешно време не е никак лошо. С дължина 411 см, ширина 178 см и височина 146 см, чешката фурия предлага 380 литра пространство за багажник, достигащо 1190 литра, когато вторият ред е сгънат.
И бележка: автоматичната скоростна кутия DSG е стандартна също за 1.5 Tsi Monte Carlo, където вместо 1.0 редовия трицилиндров двигател намираме добре познатия 1.5-литров четирицилиндров със 150 к.с. Тук разходът отива на 5,52 л/100 км, но със 222 км/ч максимална скорост и 8 секунди за ускоряване от 0 до 100 км/ч. Накратко, не е спортна кола в тесния смисъл на думата, но е близо до.
Цена на първия модел у нас започва от 40 990 лева, докато за последната ще трябва да приготвите още 5 бона.