fallback

10 модела, с които е добре да се разделите преди края на гаранцията

Разходите по тези луксозни автомобили могат да достигнат космически суми

Луксозните автомобили често идват на солидна цена, но експерти от Repair Pal, Slot Car Today и Range Rover Engine Specialists са съгласни, че разходите по тях често стават космически, след като гаранцията изтече. Ето десет луксозни превозни средства, посочени от изданието Gadget Review, които е по-добре да бъдат продадени, преди да изтече гаранцията, така че да бъдат избегнати скъпи ремонти и високи разходи за поддръжка.

10 модела, с които е по-добре за се разделите... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хюндай и КИА безпорно. Модерни коли , предлагат много за цената но всеки знае че не могат да правят двигатели. Корейски мотор не може да доживее до 300.000 км .
  • #25
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всичко немско и френско е за тази класация. Там няма празно, защото са направени така, че да се изкарат гаранцията евентуално и после да се почне с голямото ходене по сервизите. Много от моделите дори гаранцията не изкарват и се чупят яко.
  • #24
    бай онзи ( преди 2 месеца )
    не бе, киселия "гъзар" с някой излъскан немски "премиум" милионник петнайста ръка нов внос не може да преглътне че в статията има само две японски коли срещу колко немски....
  • #23
    до 22 ( преди 2 месеца )
    Иначе за цената на колата си прав, но това няма никакво значение. Всеки има правото и моралното задължение да иронизира японофилите. Най-много имат хората с разум, които карат евтини коли, но имат достатъчно доблест да ги поддържат, и то дори в добро визуално състояние.
  • #22
    до 22 ( преди 2 месеца )
    Комплексари са японофилите. Много се засягат на надеждност, дори когато разговорът е за орнитология или ски, или плетене на терлици. А човек, който не може да си позволи да поддържа кола в изрядно техническо състояние, за да не представлява опасност за другите, няма никакво право да притежава кола. Важи за всички марки, но японофилите са най-ярките анимационни герои. Хем карат опасни и неизправни ттрроошки, хем половината им ден минава в хвалба за халюцинантна надеждност.
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 19ти. Така като ти чета коментара оставам с впечатление, че караш кола за поне 200 бона. Човек, който кара нещо по-евтино би звучал като страшен комплексар. Но в теб съм сигурен, че караш нещо европейско и скъпо, ако съдя по оценките ти. Само човек с подплатено самочувствие може да си позволи да пише такива коментари в работно време за нормалните хора.
  • #20
    Бай Коста ( преди 2 месеца )
    Карам един от най-евтините изброени автомобили, БМВ 5 серия. Ами, като му знаеш слабостите, не че няма, и изпреварваш "счупването", нямаш проблеми. Не ме е оставял на пътя, не ме е разорил. Е, с минималка не става, но и аз не мисля, че съм богат.
  • #19
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Повечето коли от класацията ги купуват милионерчета и тези проблеми не ги бъркат.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "как тя се подобрява с остаряването" Това е теорията. Практиката е, че японофилът няма 5 лв. да си смени маслото. За него върховната мечта е са кара и да не поддържа. Затова карат ожулени, очукани, обелени, ръждиви, пущещи, тракащи, никога непрани и непочистрани отвътре коли, климатикът не работи от 10 г., половината функции - счупени, придърпва, но никога, ама никога не биха си признали, че карат счупен външен дървен нуужжник.
  • #17
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Има цяла наука която се занимава точно с това да изчислява надеждността отделните части на машините и вероятността за счупване при различни фактори. Reliability engineering и Reliability theory
fallback
Последни