IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault и Volvo се обединиха в нова марка за електрическите ванове

Трите модела имат двигател с мощност 200 к.с., пробегът им е до 450 км

Във Франция се състоя премиерата на търговските електрически превозни средства Flexi. Новата марка е създадена съвместно от Renault и Volvo, а серийното производство на моделите ще започне догодина, съобщава Flexis на официалния си сайт.


Renault Flexis


Електрическите ванове Renault Flexis са създадени на нова модулна платформа от типа "скейтборд". Тя позволява изработването на модели с различни размери и товароносимост.

Първоначално в гамата ще има три модела. Всички те са оборудвани с електрически двигател с мощност 200 конски сили и имат пробег от приблизително 450 км. Бързото зареждане до 80% отнема 20 минути.


Renault Flexis


Електрическият Flexis Step-in Van е производствена версия на концепта Renault Estafette. Ванът е сравним по размер с Renault Kangoo, но е много по-висок. Flexis Panel Van е малко по-компактен и маневрен ван с по-малка товароносимост. Третият модел е Flexis Cargo Van, лек ван с модулна конструкция - на шасито му може да се монтира товарна платформа или специално оборудване.

 

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Евгени ( преди 2 седмици )
    Това са две марки запътили се към фалита
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Реалността ( преди 2 седмици )
    На практика в реалността, всеки може да попита на колко километра и години е буса или баничарката на speedy, econt или който и да е друг кyриер. А после да сметне По колко километра се падат на година, месец и ден. Сигурен съм че ще останете изненадани колко малко километри въртят, при положение че по цял ден са "на път". На практика през по-голямата част от деня автомобила е в покой, а през останалата част се движи с ниска средна скорост, въпреки че все ускоряват като на чуждо.
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До speedy ( преди 2 седмици )
    Наистина тези електрически не стават за дейността на speedy. Стават само за разнос в големите градове, а speedy е специализирана в международен транспорт а не в разнасяне на дребни поръчки на кратки разстояния. Все пак един шофьор на speedy като се качи на автомобила, спира след четири-пет часа шофиране. Изминавах хиляди километри на смяна без да спира. Тези електрически недоразумения предлагат само 200 км, като тръгне да разнася трябва да иска от всеки клиент да изкара разклонител.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    гост ( преди 2 седмици )
    От както Рено се откачиха от потъващия кораб Нисан и се хванаха с Гийли вадят нови и интересни продукти, а японците вървят сигурно към банкрута, Щом и Мищубиши иска да излиза от алианса с Нисан и не иска да се слива с Хонда...
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    Е, аз си мислех, че използват ел колите само в големите градове, за да избягват синя/зелена зона. Където живея, Спиди е с Дачия или Рено.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Спиди ( преди 2 седмици )
    Разнос по селата със самолет?Интересна идея.
  • #8
    1 rate up comment 7 rate down comment
    факт ( преди 2 седмици )
    На дълъг път всеки нормален ползва самолет.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Спиди ( преди 2 седмици )
    Върнахме ги Рено Канго, защото стават само за разнос из града.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Кое Волво и кое Рено обаче? Cars или Trucks? Защото ако са Волво и Рено Тръкс, те така или иначе са една фирма.
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    Бяха Рено, но не знаем защо са върнати. Обясни тук в коментарите за нас, дето не знаем.