Луксът вече не е това, което беше. Особено при автомобилите. В миналото, за да привлечеш най-богатите и доходните клиенти, беше достатъчно да предложиш най-мощните двигатели, най-луксозния интериор, най-скъпата кожа.
Вижте нашия видеорепортаж от новото Manufaktur Studio в Зинделфинген:
Но в наши дни всички могат да предложат това и за да изпъкнеш, е нужно много повече. Оттам се ражда най-новото поделение на Mercedes-Benz - Manufaktur Studio, открито в началото на декември в Зинделфинген. Тази дума - Manufaktur - вече бележи най-върховните автомобили на Mercedes на пазара.
Поглед отвътре в Mercedes Manufaktur (ГАЛЕРИЯ):
Това внимание към програмата е напълно оправдано, защото постепенно тя се превръща в ключов източник на приходи за Mercedes. Вече над 30 процента от всички върхови модели на Mercedes носят Manufaktur елементи, и 90 процента от G-класите. "С Manufaktur Studio ние комбинираме традиционното занаятчийско майсторство с иновативните, дигитални процеси", казва Йорг Бурцер, шефът на Mercedes по производството. Тази комбинация вече не е бъдещето на лукса - тя е неговото настояще.


1