IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-опасните държави за шофиране в Европа

Тройка от Балканите води негативната класация, най-сигурно е по Скандинавските шосета

Пътуванията могат да бъдат чудесен начин да опознаете Европа. Но знаете ли кои европейски нации са най-безопасни и най-опасни за шофиране? Vignetteswitzerland.com анализира най-новите данни от Европейския съвет за безопасност на транспорта.

Там са изброени 15-те най-безопасни европейски страни за шофьорите, а след това 16-те най-опасни. Очевидно, не са включени всички държави от континента.
 

Най-опасните за шофиране страни в Европа (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    А за всички полицаи body camera. Защото мен ме спряха за неспиране на стоп, а когато мина техен приятел, който също не спря, само си махнаха. На моята забележка защо не са спрели следващия нарушител, наглия полицаи Заяви, че не е видял нищо. Ако има body camera, щеше да е видял и да има глоба и за другия нарушител. Като добавим и глоксовете, които са проформа. Според мен един глокс трябва да бъде на цената поне няколко холяди лева, но и да дава достатъчно информация и опит на взелите го.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    В Шумен стана катастрофа на кръгово, защото внукът на местни богаташи карал с над 100 и навлязъл в кръгово кръстовище с новичко Волво хибрид и смля друг автомобил вътре в кръговото, в която е била негова приятелка от детството. Този човек е бил с положителен drug тест и изведнъж до болницата се оправил. Ходил на зъболекар. ;) Пише, че едва наскоро са решили да го вкарат ефективно за 3 години в затвора. Хората са смятали, че трябва да е свободен. Ето затова се случват нещата.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не са проблем нито пътищата, нито колите, а хората. Имах 20 годишен барутник, който смених с 7 годишен такъв, като и двата имат един и същ брой и тип въз. възглавници, и на двата съм следал как се представят при краш тест. Защо намаляха или направо спряха смъртните случаи при Кресна? Защото сложина колчета и *** и пульо и да искат не могат да изпреварват. Защо при катастрофата с коне (там вече други са виновните) едното момиче излетя и загина? Защото е била без колан. И други такива истории.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 2 седмици )
    Караме по най-лошите пътища и най-старите коли. Колко точно може да е чудно, че имаме най-много смъртни случаи, съобразно населението. Разбира се, че не скоростта е водещият фактор. Той е състоянието на автопарка. Тук хората при катастрофа със 70 км. ч. и съответно 60 км.ч. умират вътре в 20 годишните барутници. В съвременен автомобил при такива скорости излизат, изтупват се и продължават. Изобщо, от 70-те години на 20 век, жертвите на пътя в цяла Европа намаляват. При много повече хора и мпс.
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Какво тук значи някаква си личност?! Катастрофа, и след катастрофата червеи.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 2 седмици )
    В естония най-опасния път е околовр...на Рига, а значи в България най-опасния път е магистралата ниш-белград.
  • #6
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Колега, дори с 10% по-малко загинали през 24-та сме в черната тройка. Липсва повече уважение и осъзнаване че 140км/ч е максималната скорост, а не препоръчително-задължителна.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 4, викаш стигнахме норвежците :D
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    За 2024 година имаме по малко загинали 476. Това е стара статистика.
  • #3
    28 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 2 седмици )
    Първо в Германия, не е чак толкова неограничена скоростта. Местата на магистралите без ограничения са малък % от цялата пътна мрежа. Скоростта не е проблем, при спазване на всички останали елементи от закона. В Германия неспазването на дистанция се следи и наказва. Няма го това броня до броня с 140 като на Тракия. Скоростта в комбинация с кофти манталитет и много комплекси за избиване е пагубна. А в България комбинацията е точно такава.