Микробус със затъмнени стъкла влезе през главния вход на Ferrari Sports Management в един дъждовен ден през януари. Няколко минути след 10 сутринта. Италия не пропусна нито една стъпка!
Така започна приключението на сър Люис Хамилтън в Маранело. Около трийсетина диви фенове на F1, които нямаха търпение да увековечат момента на всяка цена и да го публикуват в социалните мрежи, успяха да го направят.. Накратко, 40-годишният 7-кратен световен шампион кацна в Маранело за първия работен ден, както беше обявено от изпълнителния директор Бенедето Виня миналата седмица в Милано.
Британецът се премести на малкия площад на пистата Фиорано, кръстена на единствения друг седемкратен световен шампион във Формула 1 - Михаел Шумахер. Там беше посрещнат от директора на отбора Фредерик Васьор и от Бенедето Виня. Първите снимки бяха направени до Ferrari F40 - любимата суперкола на Люис.
След снимките той посети за кратко гаража на пистата и къщата във Фиорано, като успя да види и историческия офис, от който Енцо Ферари наблюдава работата на своите хора. След това Хамилтън се върна в централата на Скудерия, където се срещна с ръководството и Пиеро Ферари. После се посвети на различните отдели, за да опознае новия си отбор.
Звездата коментира новия си тим с червена публикация в Instagram: "Има дни, които знаете, че ще помните завинаги и днес, моят първи като пилот на Ferrari, е един от тях. В кариерата имах достатъчно късмет да постигна цели, които никога не бих помислил за възможни, но винаги съм се придържал към мечтата си да се състезавам в червено, не мога да бъда по-щастлив да сбъдна тази мечта".
Първоначално се смяташе, че Люис може да излезе на пистата още днес, но лошите метеорологични условия накараха програмта да бъдат отложена. Това включва и първите обиколки зад волана днес (сряда). Шампионът е нетърпелив да започне това приключение след 12 години, прекарани в Mercedes, с които той стана най-успешният пилот в историята на F1.
Но реално има една мечта - да спечели осмата световна титла, с която да надмине Михаел Шумахер. Да го направиш на Ferrari, разбира се, би било допълнителната нотка на класа за историята.