Комфортът преди всичко. Компактни размери, устойчивост в града и автоматична скоростна кутия, предлагащи възможно най-малък разход на гориво. Това е мярката в тази класация за 10-те от най-евтините коли с тези характеристики. Тя е съставена изключително автомобили от сегмент А и В (не SUV), оборудвани с двигател с вътрешно горене или най-много с хибридно задвижване.
10 достъпни автоматика за града (ГАЛЕРИЯ):
Hyundai i20 е първият от двата автомобила на корейската марка, представени тук. Азиатският B-сегмент може да бъде разпознат на пръв поглед със смела и отличителна предна част, с голяма радиаторна решетка и безкрайни ръбове под фаровете. Но и отзад поради особения светлинен подпис от едната към другата страна.
По отношение на размерите той е дълъг 407 см, широк 178 и висок 14. С 352 литра налично багажно пространство (което може да стане 1165 при сгъване на втория ред). Внимавайте обаче с хибридите, при които багажникът е намален до 262/1075 литра поради наличието на батерия.
Автоматичната скоростна кутия е налична при меките хибриди. Става дума за 7-степенен DCT робот с двоен съединител, комбиниран с трицилиндров редови турбо бензинов двигател със 100 к.с. и задвижване на предните колела. Това бута колата до 182 км/ч, със спринт от 0 до 100 км/ч за 12,1 секунди.
Разходът е от порядъка на 5,05 литра на 100 км, въпреки че тестът с версията N Line гори повече. Предимството - на практика всичко е стандартно, има много малко опции. И това увеличава още повече началната цена (с изискванията за автоматична скоростна кутия) от 45 000 лева.


0