В Лас Вегас този път наистина се събират чудовищни пари! Седемдесет и две казина, над 110 хиляди слот машини и 4700 маси за покер, рулетка и бинго. Има приблизително 156 хиляди хотелски стаи в град Невада, който също остава най-осветеното и видимо място на земята от Космоса.
Изложението Consumer Electronic Show е базирано тук от 1967 година, като от 7 до 10 януари ще бъде домакин на 58-ото издание. Акцент е завръщането като главни герои на електрическите автомобили и автономното шофиране в най-големия панаир на електроника в света.
Конгресният център в Лас Вегас, разположен по протежение на огромния булевард "Юг", който всички познават като „Ивицата“, насочва прожекторите си към изкуствения интелект , персоналните компютри и конзолите за игри, екраните с много висока разделителна способност и смартфоните. Но естествено и към всичките им вариации в движение.
Лас Вегас показва бъдещето на автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
След предварителния преглед в Япония, Honda ще представи двата прототипа на серията O на Consumer Electronic Show 2025, новото семейство електрически автомобили, предназначено да се появи на пазара от 2026-а. Honda пристига в Лас Вегас след обявяването на kачалото на преговорите за сливането с Nissan.
Тоест, неговата инвестиционна програма в електрически автомобили за 65 милиарда долара до 2030 година придобива особена стойност. Honda планира да пусне на пазара 7 модела от серия 0 до въпросната година с дизайнерски формули, които очакваме да бъдат много по-разбираеми от клиновидната каросерия на серия 0 седан, видяна на изложението за потребителска електроника през 2024 година. Японците обещават да бъде много задълбочен на аеродинамично ниво, с общо намаляване на височината от земята, без да се отказва от удобния интериор.
Серията Honda O ще приеме задно многораменно окачване и предно Macpherson, отново с електронно контролирани пневматични амортисьори, с интелигентна настройка. Но отново изградени около добре центрирани батерии за правилно разпределяне на теглото между двете оси. В зависимост от моделите, серията O ще може да монтира акумулатори с максимален капацитет до 90 kWh.
Honda също опростява бордовата електроника по неизбежния път, започнат от Tesla и сега предприет от всички производители. Електрическите ще бъдат софтуерно дефинирани превозни средства , т.е. автомобили, чиито основни характеристики на поведението на пътя ще се определят и модифицират от софтуера.