fallback

Нови Lexus GX се разтапят на слънцето

Собственици на лъскавите джипове се оплакаха от качеството на изработка

Lexus представи новото поколение на своя голям SUV – GX, през лятото на 2023 г. Дългоочакваният нов модел обаче разочарова някои от собствениците си, които откриха, че автомобилите им буквално се топят на слънце, съобщава The Drive.

Всъдеходът Lexus GX, който многократно е оглавявал различни класации за най-надеждни автомобили, всъщност сменя поколението си през 2023 за първи път от 14 години. Новата генерация запази рамната конструкция и отличните си офроуд качества, но получи нов стилен дизайн и модерен интериор.

Първите собственици обаче имат оплаквания. Жител на Северна Каролина (САЩ) твърди, че черната пластмасова облицовка на вратата е била „толкова гореща, че можете да се изгорите“ при температура на въздуха от 12 градуса по Целзий. В резултат на това са засегнати не само черните панели, но и елементите, боядисани в цвета на каросерията.

Другият собственик живее в по-горещ щат – Аризона, като и той има подобни проблеми с черната пластмасова облицовка, които никога не са се случвали с предишната му Toyota. При джипа на Lexus на стойност 80 000 долара обаче слънцето е повредило корпусите на страничните огледала.

Посещение в сервиз на марката е показало, че повредата се дължи на външни влияния, а не на системата за подгряване на огледалата. От The Drive са изпратили запитване до Lexus, но все още не са получили отговор.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 ден )
    Имам няколко приятели с нови Волксваген, Ауди и Шкода на не повече от 6 години. Аз имам Ауди 2014 г. и Шкода 2024 г. Никой от нас не е имал грижи. Много здрави коли, да не говорим, че са несравнимо по комфортни, тихи, сигурни, приятни за управление, ергономични и бързи от който и да е японски автомобил. Аз лично съм имал и нов японски и, за мое финансово съжаление, беше пълна подигравка. Дори не бих се замислил повече за японско. Всички приказки за надеждност са маркетинг на японците.
  • #13
    bsks ( преди 1 ден )
    Как са моделите на волксваген след 2019 година, някой има ли впечатления?
  • #12
    Коко до номер 11 ( преди 1 ден )
    Абсолютно сте прав, живея в Америка, японските коли са най-добрите, а от тях най-добрите са Toyota and Lexus. Който не вярва да чете Consumer Reports.
  • #11
    Тойотаджия ( преди 1 ден )
    Перфектни производители няма, но Тойота са най-близо до префектността. Хейтърчето колкото и да се плюнчи, все тая - тойота са далеч по-надеждни от всякакви там вагончета, рендета и прочее. Клиентите им го знаят от личен опит и затова пак тойоти си купуват.
  • #10
    анонимен ( преди 1 ден )
    Прегряващите СК са стандарт за Айсин. Проблемът не е от самите кутии, а че японските компании напълно съзнателно не монтират достатъчно висок охлаждащ капацитет, за да пестят. За сравнение, Порше и VW, за краткия период, в който интегрираха Айсин, просто и бяха сложили достатъчно голям радиатор и масло, поради което кутията беше безпроблемна.
  • #9
    анонимен ( преди 1 ден )
    В Австралия, пък, ги осъдиха заради умишлено малък капацитет на филтъра за твърди частици на дузелите на ЛК и Хайлукс. За да спестят са сложили малък филтър, който съответно се запушва за седмици. Решението на Тойотка беше да монтира допълнителен бутон на таблото, за да могат собствениците да пускат регенерацията ръчно. Абсурдно решение от абсурдна компания.
  • #8
    анонимен ( преди 1 ден )
    Проблемът с падащите колела беше с ел. модела, но съвсем наскоро откриха аналогичен и при други модели. Новото е, че и спирачният апарат се развинтвал в движение.
  • #7
    анонимен ( преди 1 ден )
    Това с огледалата е поредният дефект на новия модел на ЛК. Първо откриха, че двигателят прави стружки и умира на под 1000 км. Смениха ги всички. Тогава бяха към 15 000 бройки. После собствениците започнаха да се оплакват от проблеми с новия автоматик. За него не съм следил как са го поправяли и дали въобще са го правили.
  • #6
    анонимен ( преди 1 ден )
    Някои неща са добре известни "тайни" от света на тойотка от десетилетия: например, че Тойотка не защитава рамата на автомобилите с рама от корозия. Има собственици, които веднага след покупка я обработват. Същото важи и за елементите на окачването на всички модели.
  • #5
    анонимен ( преди 1 ден )
    Ако си отвориш очите и престанеш да бъдеш фанатизирана японска тротинетка с 20-годишни технологии, лесно ще намериш информацията, и то на най-официалните възможни източници: сайта на NHTSA, пресрелийси на Тойотка, съдебни решения.
fallback
Последни