fallback

Tesla тайно заменя батерии на първите Cybertruck

Въпреки многото случаи компанията не обяви сервизна акция

Американският производител Tesla изглежда има проблеми с батериите на Cybertruck, за които обаче не съобщава. През последните два месеца компанията вкарва в сервизите си голям брой електрически батерии, за да замени дефектните батерии, но не организира официална сервизна акция.

Първите случаи са от края на септември, когато Тал Мат Алберс, собственик на Cybertruck, съобщава в социалните мрежи, че неговият пикап, един от първите 200 произведени, е вкаран в сервиз за отстраняване на дребни проблеми. Това трябва да отнеме ден-два, но електромобилът остава 2 седмици за ремонт.

Батериите съдържат дефектни елементи

Случаят с колата на Алберс завършва с подмяна на батерията заради вдлъбнати клетки, които биха могли да генерират късо съединение. След това обаче бройката на проблемните пикапи започва да расте, но любопитното е, че в почти всички случаи електромобилите се озовават в сервиза по друга причина. Един от собствениците твърди, че е закарал своя Cybertruck заради счупено огледала, но е получил чисто нова батерия „като предпазна мярка“.

Причината винаги е една и съща - няма видими дефекти, но някои клетки могат да бъдат вдлъбнати и да повлияят на работата на цялата батерия. В крайна сметка се оказва, че засегнати от проблема са почти всички Cybertrucks, доставени между февруари и юли. Следователно това са най-първите бройки от модела. Възниква обаче въпросът: защо Tesla не стартира официална кампания за изтегляне?

Прекомерна предпазливост?

Причините за това са две - от една страна, мълчанието на Tesla по темата може да произтича от факта, че проблемът всъщност е незначителен и те предпочитат да го отстранят последователно при всяка бройка от пикапа, без да тревожат клиентите.

От друга страна, това може да бъде и начин да не се хвърля светлина на прожекторите върху дефект, който може да изплаши шофьорите и да повлияе негативно на продажбите на компанията, които в последно време намаляха.

fallback
  • #20
    до 18 ( преди 1 ден )
    Страх ме е от неуки доверчиви човечета като теб!
  • #19
    До модераторите ( преди 1 ден )
    Моля да изтриете коментарите на троловете, за които подадох сигнал. Благодаря предварително!
  • #18
    не не мерси ( преди 2 дни )
    Страх ме е от тея неща на ток , гърмят !
  • #17
    анонимен ( преди 2 дни )
    Енергото ще плати ли ако при токов удар това чудо умре докато си го заредаш?
  • #16
    Скъсани боксерки ( преди 2 дни )
    Бог Мъск да отваря соц завода за батерии в Никопол! А, мъскофеновете да отиват да работят там.
  • #15
    анонимен ( преди 2 дни )
    Автомобили произвеждани в бутикови бройки да завладеят света?Тесла Сайбъртрък се продава само в Америка,в Европа и останалия свят е незаконен заради опасните си форми.Камионът на Тесла се произвежда в единични бройки и освен Пепси други фирми не са си купили.От Пепси взеха няколко камиона за проба и оттогава настана гробовно мълчание.От Тесла използват камиона си за доставки на части между заводите.Ще завземат света,ще,ще.
  • #14
    Митичната врачка ( преди 2 дни )
    пророкува,че камиона и пикапа на Тесла ще завладеят света.....скоро.Оттогава минаха пет години и не виждаме нещо подобно.
  • #13
    TSLA ( преди 2 дни )
    "Сухи клетки е това, което в момента прави TESLA с 4680. Бях там и гледах как се произвежда анода и този анод беше сух. Нямам идея как да го постигнали. Това е голяма стъпка към твърдотелни батерии" - инж. Санди Мънро. С тази разлика, че докато другите ЩЕ пускат такива клетки, 4680 на TESLA в момента движат Model Y, Cybertruck и камиона Semi. Действат, произвеждат, подобряват, подменят. Има ли действация - има успевация. По-малко с устенцата, повече с ръчичките и краченцата - така се правят $.
  • #12
    Анонимен ( преди 2 дни )
    Страх лозе пази.От милион и половина поръчки за Сайбъртрък,дали останаха 100 хиляди?Гледат да не изпуснат последните балъци.Балък от турски е риба.
  • #11
    До Номер 11 ( преди 2 дни )
    Кажи дизел или ток и тогава може и да те се върже някой
fallback
Последни