fallback

Hyundai IONIQ 5 постави световен рекорд

Електромобилът записа преход с най-голяма денивелация

Електрическият автомобил Hyundai IONIQ 5 влезе в историята, като постави световен рекорд на Гинес за най-голяма разлика във височината. Той премина през маршрут, стартиращ от най-високия път в Индия - Умлинг Ла на на надморска височина от 5799 метра, до района на Кутанд, който се намира на 3 метра под морското равнище.

Общата денивелация беше невероятните 5802 метра. За 14 дни Hyundai IONIQ 5 измина повече от 4900 км, справяйки се с тежки условия - ледените планински проходи на Хималаите и влажните тропици на Керала.

Това пътуване „демонстрира високата надеждност и производителност на модел, превърнал се в символ на технологичния прогрес и устойчивото развитие", коментираха от корейския производител, като допълват: „Оборудван с мощна батерия от 72,6 kWh и изграден върху платформата E-GMP, IONIQ 5 предлага впечатляващ обхват, гарантиращ комфорт и безопасност при всякакви условия“.

„Този електрически автомобил не само затвърди лидерството на Hyundai в сегмента на градските електрически превозни средства, но също така потвърди ангажимента му за създаване на най-добрите автомобили по принцип“, категорични са от Hyundai.

fallback
  • #23
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 2 часа )
    Такъв 1 модерен ел.кар не само че затвърди лидерството на Hyundai Motor Group /incl. GENESiS/ в сегмента на електрическите превозни средства, но също така потвърди ангажимента му за създаване на най-добрите автомобили за техните притежатели и водачи по принцип, категорични са от водещия корейски авто-бранд. Хора, ако сте умни начетени и мислещи - четете м/у редовете, защото качеството, здравината, надеждността и комфорта и добрата неуморяваща возия стават тяхната запазена марка!
  • #22
    До 20 ( преди 5 часа )
    Градско 6 на 100 е голям разход дори за дизел. А хибридите при 130-140 км в час харчат повече отколкото в града. Винаги съм готов да ме убедиш, че не съм прав с някой сравнителен тест в реални условия, който подбереш специално за гледната си точка от интернет. Нали всичко имало в него? На мен ми омръзна да давам практически примери за моята гледна точка.
  • #21
    Анонимен ( преди 7 часа )
    Айде познайте защо нямам ел.кола при положение че имам три други плюс къде да зареждам на нощна (гаражите са под хола както са казва). Единствения плюс на ел.колата е безплатна синя/зелена зона, и нищо друго.
  • #20
    Анонимен до 15 ( преди 7 часа )
    Мнения 13 и 14 са на различни хора,моето е номер 13. Преди да плещиш глупости разбери разликата между хибрид и плъг-ин хибрид. Колегата говори за хибриди на Тойота които се самозареждат и нямат нужда от зарядни станции. Тези хибриди докарват 6/100 градско за извън града зависи но ако караш нормално (под ограниченията) разхода е доста нисък о се сравнява с дизел особенно на извънградски път. Име 3 коли Голф ГТЕ, Корола хибрид и БМВ530и xDrive.
  • #19
    До 18 ( преди 8 часа )
    Пълни глупости приказваш. Резервоара на Toyota побира само 40 литра, а на дълъг път по магистралата харчи повече литри на 100 от дизелов автомобил. Повечето дизели са с поне 50-60 литра резервоар. Хибридна Toyota по магистралата трудно ще мине 6-700 км с един резервоар, а дизела минава 1000 км
  • #18
    до 18 ( преди 10 часа )
    Не дрънкай гл упостиЕдна Тойота хиб рид прави пробега на дизел и харчи по малко.
  • #17
    Люсид ( преди 11 часа )
    Тайкана е *** лук.Ето пример моя Люсид 120квтч енергия мачкам те къде те хвана по всеки показател.Тайкана просто няма батерията с нужният капацитет всички версии са с под 100квтч батерии.
  • #16
    анонимен ( преди 12 часа )
    Хибридите са най доброто решение за заобикаляне на законите за емисиите. Но няма как да заобиколят законите на физиката. Електромобилите от друга страна дори не са се доближи ли до ограниченията на физичните закони. Особено ако Toyota не излъже за пореден път от 2010 година насам, че след две години ще произведе най-накрая твърдотелна батерия с 1500 км пробег и 10 минути зареждане. С какво един хибрид ще е по-добър от такъв електромобил?
  • #15
    До 13 и 14 ( преди 12 часа )
    Я се разбери със себе си! Електромобилите са най-добри в града, а дизеловите са най-икономични за извънградско. За къде е най-добър хибридът? Той съчетава недостатъците и на двете задвижвания - има нужда от по-често зареждане в града, заради което трябва да бъдат изградени 10 пъти повече зарядни станции отколкото за електромобили. От друга страна харчи повече на дълъг път и освен, че трябва да спираш по-често за зареждане на резервоара, плащаш повече на километър.
  • #14
    анонимен ( преди 12 часа )
    Хибридите са най-доброто решение и от Тойота са го разбрали много години преди това. Ползваш положителните страни и на двете технологии. Не случайно последните години повечето производители започнаха да копират Тойота и да правят все повече хибриди. Колко успешно е друга тема. Не случайно по света много от такситата са хибриди. Ако са Тойота минава по 1 млн км безпролемно и разхода на гориво е нисък и имаш голяма автономия на движение и не си зависим от зарядни станции.
fallback
Последни