fallback

Втори производител на емблеми на Mercedes фалира

Компанията Gerhardi е поредната жертва на кризата в автомобилната индустрия

Доставчикът на звездите с марка Mercedes-Benz обяви фалит. Германската компания Gerhardi Kunststofftechnik GmbH, не успя да се справи с предизвикателствата, пред които е изправена съвременната европейска автомобилна индустрия заради спада в търсенето на електрически автомобили и изпадна в несъстоятелност, съобщава Bloomberg.

Gerhardi фалира след дълъг период на спад в търсенето на нейните продукти. Какво ще се случи с нейните 1500 служители, все още не е известно. Компанията започва своя път преди повече от два века с производството на метални изделия, а след това се присъединява към автомобилната индустрия и доставя емблеми със звезди за седаните Mercedes-Benz.

Всъщност, това е поредната жертва на кризата в автомобилната индустрия. Други доставчици на части и оборудване също са принудени да намалят производството на фона на спад в продажбите на автомобили. Френската Forvia SE (доставчик на части за Volkswagen и Stellantis) съкращава хиляди работни места, а германската Webasto SE е натрупала дългове от милиард евро.

Големият шведски производител на батерии Northvolt AB също изпитва финансови затруднения. И с предстоящите съкращения във Volkswagen, Stellantis и Ford ситуацията със сигурност ще се влоши. Като цяло, само през 2024 европейските производители на автомобилни части са обявили съкращения на близо 55 000 служители, повечето в Германия, като това е повече от периода на пандемията.

Интересното е, че Gerhardi  не е единственият производител на „звезди“ за Mercedes-Benz, който фалира през последните години. През 2022 това се случи с компанията BIA Forst. Тя произвеждаше емблеми, които бяха монтирани вертикално, например на S-Class.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 9 минути )
    Бях почти импотентен и сега го правя в продължение на 3 часа без прекъсване и той е като камък, освен това дори се е увеличил с няколко сантиметра, това е мега готино нещо. Подарете на себе си и на нея супер ceкc: ----- https://come.ac/testo
  • #9
    до 1 ( преди 34 минути )
    Очевидно е, че има пункнатина в главата ти. На най-големия пазар в света - Китай, над 50% от продаваните автомобили са EV. До края на десетилетието там изобщо няма да се продават коли с ДВГ. Това неминуемо ще се случи и в САЩ, и в Европа, така, както телефоните с копчета бяха заменени със смартфони. Просто на едни пазари това се случва бързо, а на други по-бавно. Но тренда е ясен и необратим.
  • #8
    до долния ( преди 12 часа )
    *** не е така бе дизела умря.
  • #7
    Скъсани боксерки ( преди 18 часа )
    Когато всички цени се повишават на годишна база с 10%, продължаваш да купуваш храна, защото от 2 лева хляба става 2.20. За година ще платиш 40 лева повече. Когато изпращаш автомобил, месечната ти вноска от 700 става 770, примерно. 840 лева отгоре. 40 не е като 840. А хляб трябва да ядеш, старата кола все ще избута още някоя година....Прости сметки, ама факт.
  • #6
    анонимен ( преди 20 часа )
    Нормално е Мерцедес да има проблеми. Само им отворете сайта и вижте колко модела предлагат в момента! Като насложим и всички възможни конфигурации това е ЛУДОСТ! Няма никакъв смисъл от толкова много модели. Само си представете колко много пари са хвърлили са разработки и после още колко пари ще попилеят за гаранционно обслужване. Тойота която е най голямата автомобилна фирма в света имат 3 пъти по малко модели от Мерцедес. Японеца си прави сметката! Тесла имат само 4 модела. Това е ефективност!
  • #5
    анонимен ( преди 21 часа )
    5, нищо не произвеждат сами (не само МБ). Предимно само асемблират. Всичко е на поддоставчици, които от своя страна са изнесли производства където е евтино. Дори и софтуера не пишат сами.
  • #4
    анонимен ( преди 21 часа )
    Вече няма евтини суровини и работната заплата в Германия е висока. Как няма да фалират. По-сериозният въпрос е: колко от компонентите Мерцедес и другите като тях произвеждат сами.. Щом и китайците вече не ги искат!
  • #3
    Инфо ( преди 23 часа )
    Компанията е била създадена 1796г. Има тяхна публикация за фалита им. Основната причина е спада в продажбите на мерцедес. Преживяла е две войни и Наполеон, но от Брюксел успяха да я убият.
  • #2
    А дали е така... ( преди 1 ден )
    Какво общо има ниското търсене на ел коли и фалитът им?! Дали истината не се крие във факта че всички са страшно задлъжнели и само плащането на лихвите изисква постоянен растеж на печалбите от 3-5% годишно? И две години на официални лихви над 4 повиши разходите за обслужване на заемите.
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    Балонът EV се спука,дами и господа!
fallback
Последни