IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Карлос Гон: Honda е притисната отгоре да вземе Nissan

Това са еднакви компании с еднакви продукти и еднакви пазари, каква е логиката, пита бившият шеф

Honda и Nissan най-после потвърдиха днес онова, което всички отдавна вече знаехме: че двете компании преговарят за бъдещото си сливане. Рационален ход ли е това, или паническа мярка под диктата на японското правителство? Bloomberg потърси мнението на човека, който вероятно най-добре се ориентира в динамиката на ситуацията: бившия шеф на Nissan и Renault Карлос Гон, след чието арестуване и прогонване през 2019 започна неудържимото пропадане на японския гигант. Ето какво сподели Гон пред Bloomberg.
   
        
12 въпроса към Карлос Гон за бъдещето на автоиндустрията (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

 

0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ммм,даа ( преди 1 ден )
    Тоз индивид,защо не се върне в Япония да го съдят?
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    xS ( преди 1 ден )
    Принципно дори само Aisin автомати и тук таме Хонда двигатели ще оправят доста неща с проблемите на Нисан. Единствените които се мъчат да правят собствено CVT което е ужасно в сравнение с другите
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Киро ( преди 1 ден )
    А защо снимката към статията е със знака на митсубиши? :)
  • #24
    5 rate up comment 6 rate down comment
    до 22 ( преди 2 дни )
    Колкото и да си повтаряш мокрите мечти, реалност няма са станат. Японците са най-високотехнологичните точно колкото московците са най-миролюбивите. Но ти и тях много ги обичаш, нали? Пръска ли ти се сърцето, че вече не могат да ти пръскат ззаадднника като преди, защото сега американци, европейци, украинци, китайци, японци, австралийци и др. пръскат техния?
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 дни )
    Не знам колко *** трябва да си, за да кажеш, че двете компании имат едни и същи продукти! Достатъчно е да погледнеш бусовете и джиповете само....
  • #22
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 дни )
    Тротинетка, голям японолог си станал, ха-ха-ха. Япония е най-технологично напредналата страна, въпреки че разполага с най-малко ресурси. И това е резултат от най-правилният възможен бизнес/държавен модел. Апоропо, електромобилите в момента съществуват благодарение на японска технология - масовата надеждна литиево-йонната батерия.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до 19 ( преди 2 дни )
    Бъркаш електро-ентусиаст и електро-разбирач. Ентусиасти да спечелят бързи пари много в BETL, казината, форекс, но единици са тези, които имат знанията да ги изкарат. И с електротехнологиите е така. Японците доказаха, че не могат, иначе на обещания много им се получава.
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    В заключение, Япония няма смислен ход, точно защото едрият бизнес там е срастнат с една много шовинистична и затворена държава. Ако държавата не се промени, автомобилостроенето там ше остане един спомен, както се случи с мобилните телефони, компютрите, телевизорите, аудиооборудването, видеонаблюдението, LCD матриците, а скоро и с климатиците, сензорите за камери, медицинското оборудване и почти всичко друго.
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 2 дни )
    Японците са хитри - закачат набълбуканите електро-ентусуиасти от Нисан към стабилните електро-консерватори Хонда и нещата се оправят. Проблемът при европейските марки е че няма електро-консерватори и всички дружно вървят към киреча.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Японското автомобилостроене е в криза от доста преди пандемията. В него имаше 3 лагера: Тойотка, която се справя, но на чиито врат са виснали Субару, Сузуки и Мазда, защото те са все полуфалирали от 20 г.; Хонда, която от 15 г. е в технологично объркване, което кулминира с рязък спад в продажбите наскоро; и контролираните от европейците Нисан с воденичния камък Мицубиши, които съществуваха само заради европейските технологии управление и когато ги изгубиха, започна свободно падане.