fallback

Карлос Гон: Honda е притисната отгоре да вземе Nissan

Това са еднакви компании с еднакви продукти и еднакви пазари, каква е логиката, пита бившият шеф

Honda и Nissan най-после потвърдиха днес онова, което всички отдавна вече знаехме: че двете компании преговарят за бъдещото си сливане. Рационален ход ли е това, или паническа мярка под диктата на японското правителство? Bloomberg потърси мнението на човека, който вероятно най-добре се ориентира в динамиката на ситуацията: бившия шеф на Nissan и Renault Карлос Гон, след чието арестуване и прогонване през 2019 започна неудържимото пропадане на японския гигант. Ето какво сподели Гон пред Bloomberg.              12 въпроса към Карлос Гон за бъдещето на автоиндустрията (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

fallback
  • #10
    Мхм ... ( преди 2 часа )
    Само че ако не са ежемесечните дотации от френската държава, Рено отдавна да е забравено като марка, която не е създала нищо съществено и запомнящо се. Освен, че винаги заема последните места в класациите за надеждност и качество.Това също е факт, а тук едни мармоти рупат шоколад со все опаковката...
  • #9
    Факт! ( преди 2 часа )
    Каквото е имало вземане-даване с рено от него нищо не става. Факт!
  • #8
    анонимен ( преди 3 часа )
    Ако не беше тоя човек нисан щяха да са останали в историята, щяхте да знаете, че такава марка е съществувала само от wikipedia! Да, създали са страхотни автомобили през годините R32, R33, R34 и последния R35, както и много други, но това са нишови модели, създават имидж, но не са печеливши!
  • #7
    анонимен ( преди 4 часа )
    може и мазда да се качи на потъващия кораб няма да е голямя загубата за автомобилостроенето
  • #6
    До 5 ( преди 6 часа )
    Само че Рено е на печалба, споразумяха се с китайците от Волво да правят пак заедно двигатели, като едно време. Споразумяха се с другите китайци Xiaomi да правят заедно мултимедия и батерии, пък потъващия кораб Нисан да го спасява Япония, последния им технологичен писък ePower е тотал щета
  • #5
    Логиката е ... ( преди 7 часа )
    Гомн в затвора а перачницата рено във фалит!
  • #4
    анонимен ( преди 7 часа )
    Очертава се сливане на Хонда, Нисан и Мицубиши, а новата компания съвсем спокойно може да бъде кръстена Титаник, доколкото същата ще е нейната съдба в дългосрочна перспектива, каквато е тази на едноимения кораб
  • #3
    анонимен ( преди 8 часа )
    "Рационален ход ли е това, или паническа мярка под диктата на японското правителство? " А риторичен въпрос разбира се. Японското правителство действа много по-строго и жестоко от Китайското правителство. Китайците са прагматични и се стремят да печелят. При японците е сектантство и е по-лошо от комунистически планови икономики.
  • #2
    анонимен ( преди 10 часа )
    нормално е малките компании да се сливат който иска да оцелее друг избор няма освен да споделя общи платформи двигатели технологии за съжаление стелантис използваха сливането против себе си като безмисленно вдигнаха цените и резултата е видим
  • #1
    анонимен ( преди 10 часа )
    В днешния свят на продукти за еднократна употреба в почти всички аспекти от битовто потребление, това иначе хубаво и здравословно съревнование между инженерите на фирмите няма как да оцелее. Жалко, но явно е неизбежно. То вече си личи и по регистрационните номера: ЕА = Еднократен Автомобил.
fallback
Последни