fallback

5 мита за SUV, в които е време да спрем да вярваме

Настина ли тези автомобили са по-добри от останалите?

SUV-тата започнаха да превземат пазара през 90-те години на миналия век с появата на такива модели Toyota RAV4 и Lexus RX. Тези автомобили внасят приключенското усещане на истинските всъдеходи в ежедневното шофиране, но с по-добро управление и комфорт. Днес кросоувърите са се превърнали в безспорни лидери в индустрията, измествайки седаните, хечбековете и минивановете. Но наистина ли са по-добри?

Някои от петте мита за кросоувърите, които ви представяме в галерията, може да ви изненадат, а други да ви накарат да се замислите за закупуване на различен автомобил.

5 мита за SUV-автомобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    до 10 ( преди 43 минути )
    Сега бъди така добър и ни осветли: в кой имагинерен твой сегмент е Пасат?
  • #10
    анонимен ( преди 51 минути )
    Значи първо: Пасат въобще не е (сегмент D)! ,, тогава в кой сегмент е Артеон ? ами Файтон? " Второ:Всички пишат SUV и после описват кросовъри, а това са различни неща ,,просто едните са на рама и имат някои работи които другите нямат"Трето:Няма смисъл да се лъжем,SUV в града е точно толкова безсмислен колкото и огромен пикап, а пък кросовърите са си обикновени коли с високо окачване.
  • #9
    анонимен ( преди 1 час )
    Седани вече не се продават, а малкото са абсурдни като новата Елантра която струва колкото нов Кашкай.
  • #8
    анонимен ( преди 1 час )
    Повечето хора избират СУВ от по-долен сегмент като заместител на седан или комби, защото предлага същия обем. Пример - най-купуваното семейно комби е Пасат (сегмент D), а най-купуваните семейни кросоувъри са C-SUV (Тигуан, Кашкай, Q5, ЧР-Во, РЪФ 4). Затова разлика в теглото или няма, или дори SUV предлага по-ниска. Оттам половината аргументи в статията отпадат.
  • #7
    бачо Кольо ( преди 2 часа )
    имам с влака двама убити като тебе ***
  • #6
    бачо Кольо ( преди 2 часа )
    до анонимния:-батко не ми говори за влакове,че 23 години съм локомотивен машинист на магистрални локомотиви.При тая среща никакъв автомобил няма шанЦ,така,че не ми се прави на умен.И относно сигурността-много трябва да си *** за да не правиш разлика от лека кола и СУВ при катастрофа (не дай си боже).И пак относно спирачките-ела да ти покажа как спира МЛ.
  • #5
    анонимен ( преди 2 часа )
    4-ти, хващаш се за доста "наточени" СУВ, М доработките на Х-серия БМВ или АМГ на МБ погледнеш и те са с 2-но перфорирани дискове.. които нямат общо със старндатния им "еквалент". Но се иска малко мисъл и разбиране, каквито в наши дни липсват при повечето.
  • #4
    анонимен ( преди 2 часа )
    Коментар 2, брембо на Стелвио, как ти звучи, дали не си позаблуден ти? В Е83 съм превозвал хладилник с фризер, дали в седан или хечбек ще стане? Също в Е83 съм превозвал кухненски ъгъл, дали в седан ще стане? В момента имам два СУВ, малък хечбек и седан. Всяка има своите предимства, както и недостатъци. На СУВ основно при паркиране в градска среда, и неизбежното поклащане, макар и двата да са с подчертано спортен характер, спрямо някои други. Така, че митовете, не са само митове.
  • #3
    анонимен ( преди 3 часа )
    Вижте видеото с влака на Верила и говорете за СУВ.
  • #2
    анонимен ( преди 4 часа )
    Чувстваш се по по-сигурен, ама дали наистина си? И за спирачките си позаблуден малко, ама важното е да се чувстваш сигурен.
fallback
Последни