IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи се подиграха с BMW и Audi на премиерата на новия си модел

Флагманът на DS трябва да превърне германските си конкуренти в тикви

Премиум френската марка DS представи нов модел, който трябва да отбележи навлизането в ерата на чистото електричество. На премиерата шефът на DS Automobiles - Оливие Франсоа, не пропусна възможността да „захапе“ основните немски конкуренти, сравнявайки колите им с каляски, които скоро ще се превърнат в тикви (в приказката за Пепеляшка се случва обратното).


DS No8


Производителят нарича DS No. 8 „купе-кросоувър“, но по същество автомобилът е повдигнат лифтбек с бодикит за защита по цялата каросерия. Размерите на новия модел са дължина - 4820 мм, широчина - 1900 мм, и височина - 1580 мм. Междуосието е 2900 мм, пътен просвет - 155 мм, а коефициентът на аеродинамично съпротивление - ​​0,24. Вместо радиаторна решетка електромобилът има светещ панел, а в долната част на каросерията има защитен комплект, изработен от черна пластмаса.

При създаването на интериора дизайнерите се вдъхновяват от декорацията на луксозни яхти. Електрическият автомобил е получил кожени седалки Nappa с интегрирани облегалки за глава, необичаен волан с четири спици, два големи екрана на предния панел, 14 високоговорителя на първокласната аудио система Focal Electra 3D Hi-fi, контурно осветление и опционална система за отопление на врата в предните подглавници, като в кабриолетите.


DS No8


Задвижващата система е унифицирана с кросоувърите Peugeot e-3008 и e-5008, като купувачите ще могат да избират от три версии. Базовият вариант развива 230 к.с. и може да измине 572 км без презареждане. Версията Long Range произвежда 245 к.с. и изминава 750 км. DS No8 със задвижване на четирите кола развива 350 к.с. и има пробег от 686 километра. Максималната скорост във всички случаи е ограничена до 190 км/ч.

Производството на DS № 8 ще започне през първото тримесечие на 2025 г., а първите бройки ще стигнат до дилърите едва през лятото. Въпреки това, когато говори за колата в официално видео, шефът на DS Automobiles Оливие Франсоа я нарече „модерна карета“, идеална за Пепеляшка от 21-ви век, но с една разлика.


DS No8

.
Когато DS No8 излезе на пазара през лятото, може да удари полунощ за основните германски конкуренти и те да се превърнат в тиква. Сякаш за да го докажат, колите, паркирани от двете страни на DS #8, станаха тикви. И въпреки скритите лога, те са разпознаваеми като германските електрически автомобили Audi Q4 Sportback e-tron и BMW i4.


Още снимки на новия флагман на DS - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    17 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Te са за подигравка...
  • #7
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Ситроен беше един от еталоните в автомобилния свят. Извънземното за времето си окачване...Париж-Дакар....WRC.....Сега, явно са едни комплексари, които включват в рекламите си големи фирми, за да бъдат забелязани и те самите.
  • #6
    18 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо не останало от славните години на Ситроен! Той беше аристократична марка с меки издължени фирми, без агресия. Тива нещо прилича на дошло от Азия, а светлините с форма на тигърски зъби ми е неудобно да коментирам.
  • #5
    29 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Че германците потъват със страшна сила е вярно, на също толкова вярно и е че скъпите Пежо на DS, скоро ще са в историята. Освен на фамилията Пежо, на никой друг в Стелантис не му трябва още една зле продаваща се "премиум" марка, под която прозира зле прикритата посредсвеност на Пежо. Който и да дойде начело на Стелантис, Елкан няма да направи пак грешката с Тавареш, който преблече Пежо под всякакви марки, което в комбинация с абсурдно високите цени доведе до пълен крах в продажбите.
  • #4
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Амбициите са хубаво нещо. Но мислех че са се прицелими по високо от и4, като например 5 или 7 *** серия дори. А честно, не виждам особенни предимства на ДС8, пред и5 примерно.
  • #3
    30 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този мосю пропуска факта, че "тиквите" вече се продават, а няма тепърва да ги пускат през лятото! Мюнхенската "тиква" си е спечелила званието "премиум" с продукцията ,която продава, не като тях да сменят емблема, да кажат, че нещо е премиум, а отдолу да си е обикновен Ситроен:))
  • #2
    27 rate up comment 8 rate down comment
    До#2 ( преди 1 месец )
    Зер тъпият Ханс е еъв възход - пример баш двигателистите от Щутгарт дето монтират двигатели на Рено на легените си.....
  • #1
    29 rate up comment 21 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 месец )
    типични французи...намерили с кого да се заяждат...вместо да се занимават с другите, първо себе си да оправят...пред фалит са...