IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последните чистокръвни офроуд автомобили

Те по-трудно оцеляват в SUV модата заради еко норми и високи цени

В един автомобилен свят, зависим от SUV моделите, които трябва да са еко, все повече отеснява мястото за чистокръвните офроуд коли.
Те са много малко на брой сравнение с разглезените си "братовчеди" по хубавите пътища.

А за капак държат по-високи цени. Но колегите от Gazzetta.it успяха да съберат наистина блестящи машини.


8 чистокръвни офроуд автомобила (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Само старите стават. ( преди 4 седмици )
    Тука на балканите най популярни са старите модели на Патрол Y60 и Y61. Като цяло е най добрата платформа за тежък офроуд и има много части за тях и възможности за доработки. Слагат се двигатели на BMW и така нататък.... След тях са старите Крузери 70 също се карат. И руските УАЗ. Вранглер, Чероки..... Карат се. Навремето и много Сузуки Самурай се караше щот е евтиния. И от там вече минаваме на по леките машини с IFS които стават и за асфалта. Крузер 90, Паджеро 1 и 2, Нисан Терано и др.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Тези са много нови и рядко се карат в офроуд особено пък в България. Хората с пари ги купуват щото е модерно и да се правят на интересни в града. Кой ще вкара толкова скъпи коли в гората? Там боята се надира стабилно още на първото каране и често се огърват ламарини и се чупят светлини, всичко става в кал и прахоляк.....За гората се взема нещо старо и прежалено и да има изобилие от части. Има стари яки джипки, карат се, правят се.... Тия новите модерни не можеш се изплати да ги поддържаш.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория до СМОГ ( преди 4 седмици )
    Нямаш представа какво пишеш, нали? Заслепен и определено с доста слаб ток в главата. Hummer EV при първо скокче се троши, Тесла пикапа не се излиза извън асфалт, че после идват да те теглят... ако има нещо за теглене, електрическия Мерцедес ще те закара някъде и там ще те остави, защото с толкова ток - толкоз, другите ги не знам, по-скоро не съм срещал мнения на хора, дето ги имат или карат. Кога ще има линейка на ток? А кога ще има пожарна на ток?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    Аз мисля, че Grenadier винаги има 3 диференциала, но в единия случай може да се блокира само централния :-)
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    грендиера или с един или с три дифа - яко :д:д:д понижаващи, не намалени предавки....
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    СМОГ ( преди 4 седмици )
    Последните да ясни. Да кажем първите: 1000-коньовия HUMMER EV-първият суперкамион в историята, който на старт обръща посоката на Земята. Бронираният CYBERBEAST с рекордна структурна твърдост в историята, който качва Hell's Gate в Щатите като никой друг, заедно с Rivian R1T с 4 мотора. Mercedes-Benz G 580 EQ с 4 независими мотора, който натроши камъните над Грац с неразрушимата коруба под купето. И не на последно място: звездата на Автосалон София 2024: Dongo M-Hero 917 с 1088 коня и 4 мото ...
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 4 седмици )
    И аз се изненадвам... но ги има, във фейса има камара групи на скитащи из европейските пущинаци. Не знам точно как го правят, има регулации, но има и възможности.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    Относно офроуд трасетата съм изненадан - къде има?!? В България почти всички планини са национални паркове и е забранено за автомобили. Алпите също. Знам, че карат по Стара Планина около Ком (не знам колко е законно), в Сърбия и Румъния също има къде и това е - само в Източна Европа все още има. Къмпингуване също само на определени места. Относно AWD - не е зле да го има - ако си планинар, често се налага да минаваш по места които все още не са изчистени от снега (веригите са задължителни)
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 4 седмици )
    До 2: вече почти 30 години зад волана се оправям и без AWD, за много малко хора всъщност е необходимо. А ще се изненадаш колко много офроуд трасета има и в Европа и колко много хора в Европа са запалени по така наречения overlanding - къмпингуване с кола грубо казано. И ще направя една уговорка, че от тези офроудъри G-класата и Дефендера макар и добри извън пътя са толкова кинта, че никой не се изкушава да ги троши
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    До 1 - съгласен съм за комбито, но и то да е AWD. Относно тези - не съм сигурен, че избощо имат смисъл в Европа. Европа е гъсто населена и с гъста пътна мрежа и повечето места за офроуд са паркове и не можеш да стъпиш там с автомобил. Виж в САЩ и Австралия има къде да се карат.