fallback

Първият SUV на Xiaomi поразително прилича на Ferrari

Eлектрическият YU7 развива 700 к.с., ще има и хибридна версия

Китайският технологичен гигант Xiaomi представи втория си автомобил, като това е SUV, който се присъединява към седана SU7. Близо 5-метровият кросоувър се казва YU7, тежи над 2400 кг, има батерии на CATL и поразително прилича на Ferrari Purosangue.

Пълноценната премиера на модела ще се състои през лятото на 2025, като сега, освен дизайнът, са известни и някои характеристики. Размерите на YU7 са дължина 4999 мм, широчина - 1996 мм, височина - 1600 мм и разстояние между двете оси - 3000 мм.

От публикуваните на сайта на Министерството на промишлеността на Китай данни става ясно, че първият SUV на Xiaomi ще се задвижва от два електромотора. Този на предната ос развива 299 к.с., а на задната - 392, което прави съвкупна мощност от около 700 к.с. За сравнение Purosngue, за който стана вече стана дума, има 6,5-литров V12 със 725 к.с.

Китайският SUV развива 253 км/ч, докато италианският е по-бърз - 315 км/ч. И все пак не всичко в дизайна на YU7 e „заето“ от модела на Ferrari. Предната част определено е вдъхновена от седана SU7, като приликата си личи от стила на светлинните клъстери и цялата разнообразна закръгленост на корпуса.

Същото важи и за задната част, която е по-висока от тази с четири врати, но все пак оборудвана с неизбежния светлинен подпис на компанията - единичната LED лента, която свързва дясната и лявата страна на електромобила.

Любопитното е, че първият SUV на Xiaomi вероятно ще получи и хибридна версия. Според CarNewsChina, подобен вариант се разработва за Китай и Европа, където автомобили със смесено задвижване (електромотор и ДВГ) са много търсени, както заради по-ниските емисии, така и заради по-малките данъци.

Това обаче ще стане ясно едва в средата на следващата година, когато вторият модел на Xiaomi ще стъпи на европейските пазари. Що се касае до седана SU7, неговите продажби на Стария континент ще започнат няколко месеца по-рано.

fallback
  • #16
    маймуната ( преди 1 месец )
    Не, според мен повече фираритУ прилича на Мазда, ама айде.
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    китайско в сладко кисел сос без сервизно обслужване на печелившите честито
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    За разлика от десетките евтини модели, които наистина бяха копия на европейски модели, това е оригинален модел на фирма, която е много настървена за успехи, а същевременно има доказани технически способности и, вече, солидни финанси. Много нови компании за електромобили ще загинат, но точно Сшяоми надали ще е от тях.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Значи предницата била различна, задницата била различна, че и средната част е различна, но иначе е 1:1 с Ферари! Това, драги ми читателю, е обикновена щрак-стръв.
  • #12
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Не знам дали осъзнаваш, че xiaomi е оригинала от който копират останалите, така че адибас за xiaomi не звучи на място. Не знам дали осъзнаваш, че се борят с iPhone и samsung за първото място по продажби на телефони в света. Не знам дали осъзнаваш, че това са най-бързо зареждащите се масови телефони. Дори ниско бюджетните им модели се зареждат по-бързо от iPhone и samsung. Батерии. Правиш ли връзката с електромобилите? Бързо зареждане. Бързо зареждане на батерии. 480 kW в случая. Засега.
  • #11
    До 9 ( преди 1 месец )
    Много си малък моето момче или момиче. Като бяхме деца, имаше само един единствен модел adidas а другите маратонки бяха ромика. Имаше само дънки панака, а само кецовете бяха китайски.
  • #10
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Много хубави картинки, само че въпросът е как ще са след 5, 10 .. за 15 не смея и да питам години. Адибас - отлично казано с една дума.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Адибас. Вероятно повечето от коментиращите, като деца са носили немските маратонки, оглокажавани от родителите си за правилния избор, Всъщност сега с носталгия и радост си спомнят как са участвали в полагането на китайския икономически бум. Което не ги топли толкова, колкото мъката и упадъка на Ферари. И добре, че е форума тук, за да могат някъде да изтипосат по няколко криви думи, никуму ненужни.
  • #8
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    На мен предницата ми напомня повече на McLaren - с тези разделени фарове
  • #7
    До 6 ( преди 1 месец )
    Няма файда за производителите. Файдата е за клиентите, които получават повече за по-малко пари.
fallback
Последни