IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-надеждните марки автомобили според американците

Начело в класацията на Consumer Reports за 2024 отново е японски производител

Най-надеждните автомобили в САЩ отново са японски. Това сочи проучване на компанията за подпомагане на потребителите Consumer Reports. Тя анализира проблемите, с които собствениците са се сблъскали през последната година.


Subaru


Както всяка година, Consumer Reports събира данни от своите членове, като този път в проучването са участвали повече от 300 000 превозни средства, произведени между 2000 и 2024. Всеки един е анализиран в 20 области - от механични компоненти до състояние на пластмасите и интериорни облицовки.

За всеки проблем се поставя специално създаден индекс в зависимост от това колко сериозна е повредата. Крайният резултат показва, че азиатските модели продължават да бъдат най-надеждните на пазара, със средно 57 пункта по скала от 1 до 100. Всъщност в Топ 10 попадат 8 марки от Азия, като единствено Audi и BMW (7-и и 8-и) правят изключения.


Lexus


През тази година има промяна на върха в класирането, тъй като Subaru измества победителя от 2023 г. Lexus от първото място. Първата американска марка - Buick, е едва на 11-а позиция, докато Rivian заема последното, 22-ро място в класацията за надеждност. 

Популярния марки като Alfa Romeo, Fiat, Mercedes и Porsche не попадат списъка заради недостатъчен брой превозни средства.


Consumer Reports Consumer Reports


По отношение на двигателите пълните хибриди са сред най-надеждните електрифицирани задвижвания, въпреки че надеждността на plug-in хибридите и електрическите автомобили непрекъснато се подобрява.


0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Реалист ( преди 1 месец )
    "Hvaliprats ( преди 12 минути )Тротинетка, остави трендовете, гледай реалността." Ти като си реалист как виждаш реалността от статията "проучването са участвали повече от 300 000 превозни средства, произведени между 2000 и 2024. " Например каква е надушността на Тесла произведена през 2000 година и как се е променила до 2012, когато започна масовото производство? Как ли ще е през 2040 година, когато Toyota ще е на мястото на Тесла с нулевия си опит за производство на електромобили преди 25 г?
  • #12
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, повтарям за пореден път: остави мантрите, гледай реалността. В релаността паднали колела на Тойота няма, на Тесла - колкото искаш. Клиентите кое мислиш гледат - реалността или твойте пропагандни балони? После да не се чудиш защо Тойота пак продават 10 милиона, а Тесла не може 2 да стигне.
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До пръдливия ( преди 1 месец )
    Освен това за 20-те милиона само ти ли от антиелектриците все още не си разбрал въпроса който задавам от пет години насам? Едно време разбирах те какво ви се говори още на третата година. Пак повтарям въпроса дано да го разбереш. " Кога според тебе ще ПРИКЛЮЧИ ТРЕНДА за 50% ръст на продажбите на Тесла започнал от 2014 година с планирани 20 милиона за 2030? " Ако си разбрал въпроса можеш ли да отговориш? На колко броя или през коя година? Например тази година ще си изпълни ли ЦЕЛИТЕ от 2014?
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Да пръцльо ( преди 1 месец )
    За надежността на електромобилите на Toyota ли говориш? Наистина на китайците и 20 години няма да им стигнат за да постигнат в единствен модел падане на колелата, невъзможност за зареждане при отрицателни температури и пет часа повече за изминаване на 1000 км в сравнение с нормалните електромобили. Също така няма да са им необходими седем месеца за да проектират и произведат един единствен болт за колелата.
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, остави трендовете, гледай реалността. Според тренда, Тесла щяха да продават 20 милиона през 2030-та, а сега тая опорка дори ти я отричаш. Надеждност не се постига лесно - повечето стогодишни така и не я постигнаха. Гаражните инженери/хакери на Тесла нямат никакъв шанс, китайците - евентуално, но не в следващите 20 години.
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Всички тези електромобили са все още по улиците, но обърни внимание на тенденцията. "По отношение на двигателите пълните хибриди са сред най-надеждните електрифицирани задвижвания, въпреки че НАДЕЖДНОСТТА на plug-in хибридите и електрическите автомобили НЕПРЕКЪСНАТО СЕ ПОДОБРЯВА." . Трендът на цените на батериите също върви надолу. Трендът с надежността им и циклите живот върви нагоре. Мощността на зареждане яко нагоре. Е как си представяш автомобилния пазар през 2040 година? Имаш ли МНЕНИЕ ?
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Електромобилите имат по-голям потенциал. Потенциал! Неразгърнат все още потенциал. Първите двигатели на Тесла модел S, въпреки потенциала, имаха проблем с уплътнение за 2 долара, което водеше до теч в двигателя. Е отстраниха го. После проблем със загряването на лагера от индуцираните огромни токове в него. И това решиха. Nissan leaf имаше проблеми с охлаждането и скапваше батериите. Батериите на hyundai , porsche, kia и GM произведени от LG се палеха. Всички се учат от тези грешки на останалите
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Ето това е причината японците да са на върха и да продължат да бъдат. Въпреки тесльофренските заклинания за висока надеждност и ниски експлоатационни разходи на електромобилите, реалността е коренно различна.
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Гост=idiot ( преди 1 месец )
    Toyota е номер едно. Кой друг производител продава по 10 милиона автомобила годишно? Значи са най-качествените. Точка по въпроса. Такива фалшиви класации са излишни.
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    2-МОБКиД(Момчето Обичащо да Ближе Китайски Дупета) пак се включи с познатата злоба и ниска информираност. "Японофилите" са хора които най-често купуват кола от същата марка. За разлика от тесла зомбитата например. Японските марки в САЩ не само,че имат заводи там,но и предлага отлично съотношение цена,качество,гаранция. Субару например от години е в челните позиции на удоблетвореност на клиентите от колите и обслужването. Но това в Х профила на Мъск не го пише,как да го знеш