fallback

Китайци показаха серийния конкурент на S-Class

Приличащото на крос-купе Nio ET9 развива 707 конски сили

Преди около година китайският производител Nio показа прототип на модела ET9, който беше определян като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. На външен вид електромобилът прилича на крос-купе, но всъщност е седан.

Снимки на серийната му версия бяха публикувани от CarNewsChina още преди старта на продажбите, който е насрочен за 21 декември. Размерите на модела са дължина 5324 мм, широчина - 2016 мм, и височина - 1620 мм, с междуосие 3250 мм, което го прави най-големият модел на марката. Джантите 23 цолови.

Платформата на ET9 осигурява управление по кабел, управление на задните колела, активни амортисьори и система за контрол на сцеплението, а за обработка на информация отговаря чип, собствена разработка на Nio.

Електрическият автомобил е с батерия със 120 kWh. В допълнение, като е и първият търговски модел на китайския пазар с 900-волтова архитектура. Характеристиките на задвижващата система на производствената версия все още не са обявени официално но по-рано беше съобщено, че двигателите на седана ще могат да развиват до 707 к.с.

В интериора се вижда правоъгълен волан и голям централен екран отпред, както и отделни седалки на втория ред, разделени с масивна конзола и оборудвани със собствени дисплеи. Широчината на възглавниците на тези кресла достига 582 мм, облегалката може да се накланя под ъгъл до 45 градуса.

От Nio твърдят, че седалките разполагат с 24 нови патентовани технологии. Електрическият автомобил трябва да бъде оборудван и с head-up дисплей с видим диагонал 120 инча.

fallback
  • #11
    До 9 ( преди 1 месец )
    Технологиите на китайците са нови само дотолкова, че са ги видели като нови в западните производители. Китай към момента продължава да наподобява, като това му се отдава добре заради платежоспособния пазар на Запада и технологиите, които Западът споделя с Китай от десетилетия. Китайците могат да си позволят дъмпинг и да предлагат на безценица екстри по икономически причини. Иначе те все още са догонващи. Само дето мащабът им е голям. Но има една тайна. Затвори ли си Западът пазара, Китай увяхва!
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е конглокент на S-Class само за контролираните от комунистическото правителство на Китай медии, съответно държанките им, които ги обслужват срещу заплащане-
  • #9
    До 7 ( преди 1 месец )
    Ти май не разбираш за какво става въпрос. Всеки следващ модел mercedes е по-модерен от предишния и по високотехнологичен. Въпросът е че преди mercedes беше лидерът по който се равняваха всички останали. Сега вече не е. Както виждаш и китайците вече предлагат по нови технологии, а на mercedes му остана лукса и старите лаври. Но и китайците вече се усетиха и продажбите и там започнаха да намаляват, въпреки че беше основен пазар на mercedes.
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Смешковци, преди няколко години купих един Форд транзит отзад му монтирах две кожени кресла от тези дето като се излегнеш се смъква облегалката и ти изкача подложка за краката, между тях поставка за бири и мазета. Лятото редовно сме някъде за риба, голям кеф и няма и 1000лв с екстрите.
  • #7
    До 5 ( преди 1 месец )
    Ваййй, и какво е мерцедес сега мистър колекционер разбирач? Сигурен съм, че през последните 20 години си притежавал всички модели на S клас и си напълно разочарован от най-новия, който е толкова зле спрямо модела 2004, нали! Сигурно караш 15 годишна Ц класа, защото за теб е последния истински мерцедес, нищо, че преди 15 години и за този модел си казвал, че вече не е мерцедес и какви яки бяха мерцедесите от 90те! До болка в корема от смях сте ясни тия "разбирачи"
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    И как електрокар ще измести S-класата?
  • #5
    До 4 ( преди 1 месец )
    Объркал си епохите пич. Тогава mercedes беше mercedes.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    VW Phaeton, който беше чудесна кола не успя да се наложи и да измести S class, най- вече заради марката. Този незнаен китаец, с чупещи се ***, който няма и визия, не знам къде се бута. Мерцедес с тези таблети не ми харесва, но това с един стърчащ в нищото телевизор на нищо не прилича. А сравненията с Майбах са смешни. Единственият плюс на китаеца би бил цената, но в този сегмент тя е най- маловажна
  • #3
    До 1 ( преди 1 месец )
    И какво точно ще копират от китайците? Лед подсветка на кожена седалка? Единственото което правят китайците е да крадат безогледно технологии от всички марки които от глупост произвеждат при тях,и да ги натикат в една кола, като евентуално сложат повече цветни светлинки и златиста боя. Китайците ако можеха да създават, щяха да го правят преди 40-50 години. Просто крадат, къде технологии, къде специалисти. В момента в който си повярват, че могат сами и изгонят западните специалисти, приключват
  • #2
    Инфо ( преди 1 месец )
    Интересното в този автомобил ще бъде друго. За първи път ще бъде реализирано в сериен автомобил, активно окачване /SkyRide/, вариант на BOSE. През годините много се опитваха и никой не се задържа. Очаква се, подобно да представят и BYD YangWang U7. При NIO батерията се сменява за 3-5 минути по зарядните им станции. Днес излезе клип на Maextro, аналог на Майбах. По коментари на тестващите, Майбах-а бил като Чери в сравнение с него.
fallback
Последни