fallback

Китайци показаха серийния конкурент на S-Class

Приличащото на крос-купе Nio ET9 развива 707 конски сили

Преди около година китайският производител Nio показа прототип на модела ET9, който беше определян като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. На външен вид електромобилът прилича на крос-купе, но всъщност е седан.

Снимки на серийната му версия бяха публикувани от CarNewsChina още преди старта на продажбите, който е насрочен за 21 декември. Размерите на модела са дължина 5324 мм, широчина - 2016 мм, и височина - 1620 мм, с междуосие 3250 мм, което го прави най-големият модел на марката. Джантите 23 цолови.

Платформата на ET9 осигурява управление по кабел, управление на задните колела, активни амортисьори и система за контрол на сцеплението, а за обработка на информация отговаря чип, собствена разработка на Nio.

Електрическият автомобил е с батерия със 120 kWh. В допълнение, като е и първият търговски модел на китайския пазар с 900-волтова архитектура. Характеристиките на задвижващата система на производствената версия все още не са обявени официално но по-рано беше съобщено, че двигателите на седана ще могат да развиват до 707 к.с.

В интериора се вижда правоъгълен волан и голям централен екран отпред, както и отделни седалки на втория ред, разделени с масивна конзола и оборудвани със собствени дисплеи. Широчината на възглавниците на тези кресла достига 582 мм, облегалката може да се накланя под ъгъл до 45 градуса.

От Nio твърдят, че седалките разполагат с 24 нови патентовани технологии. Електрическият автомобил трябва да бъде оборудван и с head-up дисплей с видим диагонал 120 инча.

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 2 дни )
    Това нещо може да е конглокент на корейския дженезиз но не и ва еталона S клас не забравяйте че самите китайци с пари се редят на опашка за мерцедес
  • #20
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Върнах си новата S-Klasse и минах на NIO. (Виц)
  • #19
    До 18 ( преди 1 месец )
    А bentley се произвежда от volkswagen
  • #18
    NURS ( преди 1 месец )
    Никой от вас разбирачи на се е качвал на новста S класа, че и на старата, но мноо драскате и ревете. И японци и корейци и американци се пробваха, но Sкласата ги би всички! С Мерцедес и БМВ могат да се мерят само Бентли и Ролс Ройс, че даже ролса се произвежда от БМВ!
  • #17
    До 11 и 12 ( преди 1 месец )
    Без да искате сами сте си отговорили помежду си. Китаеца може да предложи лукса и технологиите на rolls-royce и bentley на цената на s класа и BMW 7. Предвид изцепките от всякакво естество на абсолютно всички европейски производители, на доста богати и не толкова богати хора им писна от тях. Репутацията на марките отдавна се е сринала и не е това което беше. Все пак живеем в информационната ера, а политиците напоследък ни научиха да не вярваме на празни приказки и обещания.
  • #16
    VAYK ( преди 1 месец )
    Е каква е тази централна конзола на задната седалка! Как сиромаха ще гали мацката по краката:)))))
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    това може да е конкУrent само на някоя Киа или Хюндай...на Мерцедес единствения конглокент е БМВ ;) даже алди не са им конглокенти, колкото и да им се иска на много хора!!!
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Немците от 20 години почиват на стари ларви.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мда, те китайците от години правят "конглокенти" и на Луи Витон и Ролекс например, така че и този "конглокент" ще е от същата категория.
  • #12
    Е ( преди 1 месец )
    Тея смехории, че китайци са конглокент на Е-клас, вероятно се пращат добре за да се публикуват по разни русоробски медии. Иначе в ежедневието и продажбите в премиум сегмента в Бг и по света няма подобни тетденции. Имиджът си е имидж и в цял свят Ролс ройс, Бентли, Мерц, БМВ, Ауди, а на някои пазари и Лесус плюс спортните Порше, Ферари и останалите суперкари си важат за хората с кинти и никой друг. Китайщините в китай, колкото и да се напъват нямат успех при хората с парите.
fallback
Последни