fallback

Дилъри на Alfa Romeo продават само по 7 коли на месец на основен пазар

Резултатите от продажбите на италианската марка в САЩ са катастрофални

Средностатистически дилър на Alfa Romeo в САЩ продава само седем коли на месец. Това съобщи потребител на една от социалните мрежи зад океана, който сравни броя на дилърските центрове с обемите на продажбите на компанията. В момента в САЩ има 110 дилъра на италианската марка, след като само преди 2 години те са били 135.

През третото тримесечие на 2024 г. обемът на продажбите на Alfa Romeo е спаднал с една трета. От началото на тази година компанията е продала едва 6826 коли на един от най-големите пазари в света. Освен това спад в продажбите е отчетен от почти всички марки, които са част от концерна Stellantis.

Почти половината от всички продажби през третото тримесечие на марката са на кросоувъра Tonale, който се предлага с 10 000 долара отстъпка. Моделът обаче не успя да компенсира спада в продажбите на моделите Giulia и Stelvio, които паднаха съответно с 36 и 41 процента. От юли до септември Alfa Romeo продаде по-малко от хиляда от тези модели.

Подобни резултатите карат експертите да прогнозират дори евентуално изтегляне на марката от американския пазар, тъй като инвестициите в поддръжката на коли на склад и в реклами просто няма как да се изплатят. В същото време броя на дилърствата на Alfa Romeo намаляват, а компанията така и не предлага нови продукти, които да променят положението.

Италианският производител е една от марките на Stellantis, която е изправена пред огромни затруднения и се бори за оцеляването. Вече бившият главен изпълнителен директор на консорциума Карлос Тавареш обява, че всеки от 14-те бранда, собственост на Stellantis, ще има време до края на десетилетието, за да убеди потребителите в новите си продукти.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 часа )
    Тонале никак не грабва като се види на живо. Остава Джулия с големия двигател ама цената е като на спортните серии от Щутгарт и Мюнхен. Как да има продажби?
  • #7
    Рико ( преди 7 часа )
    Крайно време е да последва Lancia и,SAAB,Не ми е известно извън Италия марката да се продава много.То вече и там не я купуват.За разлика от Fiat е скъпа и няма пазари извън развитите страни.
  • #6
    анонимен ( преди 8 часа )
    Верно е това за доджа. Тавареш волно или неволно, по този начин закопава марката Алфа Ромео.
  • #5
    Who Cares ( преди 9 часа )
    Ами то пък къде ли е пазара на Алфа Ромео вече, анонимний 1? А жалко, правеха най-стилните и що-годе достъпни автомобили. Жалко и за великата история и бившата завехнала днес красота. А дано им светне да обединят дилърите на Крайслер с тези на Алфа. Ясно е че специализирани дилъри на Алфа няма да оцелеят.
  • #4
    Who Cares ( преди 9 часа )
    "Почти половината от всички продажби през третото тримесечие на марката са на кросоувъра Tonale, който се предлага с 10 000 долара отстъпка."Може, ама не ми се верва! Това субкомпактно автомбилче се продава за над 50 000 долара (дори и след отстъпката) и след данъците и всякакви измислени такси. Е, кой в тази държава дето е свикнал да се вози на Хамър ще го купи. Да не говорим за подозрителната му надеждност и съмнителната икономя на набедения за хибрид автомобил. А поддръжка в Италия.
  • #3
    анонимен ( преди 11 часа )
    Е малко продават, ама печелят много от всяка кола. Това е в основата на "Културата на печалбата" на г-н Тавареш. Нищо че колкото и да печелят от всяка кола, с 11 продадени на месец едва ли ще могат да поддържат дилърство. Нещата отиват към пълна катастрофа.
  • #2
    анонимен ( преди 12 часа )
    Как да продават Тонале, като същия автомобил се предлага като Додж Хорнет за доста по-малко пари? И Додж имат дилъри и в най-забутаните места из Южна Дакота.
  • #1
    анонимен ( преди 15 часа )
    Петре, пазара в САЩ е основен ,но не и за Алфа и никога не е бил!
fallback
Последни