fallback

Китай спечели още големи пазари - Азия и Латинска Америка

Honda, Nissan и Mitsubishi загубиха от новите конкуренти на собствена територия

Японските автомобилни производители загубиха значителен дял от азиатския пазар, където доминираха дълго време, отстъпвайки лидерството на китайските компании. Това съобщава агенция Bloomberg, като се позовава на статистиката за регистрация на нови автомобили.

В самия Китай, който е най-големият автомобилен пазар в света, японските автомобилни производители се борят за оцеляване. От 2019 до 2024 японците са загубили най-големите пазарни дялове от всички марки в Китай, Сингапур, Тайланд, Малайзия и Индонезия, които вече са притежание на техните конкуренти.

Едновременно с това китайските производители настъпват много сериозно в Латинска Америка, където се извършва „тиха революция“. Държавите в региона активно се движат към нови енергийни превозни средства (NEVs), като именно китайските марки играят ключова роля в този процес.

През 2024 Бразилия стана вторият по големина експортен пазар за китайски електрически автомобили, с доставки от 140 412 единици от януари до септември. Лидерството се държи от BYD, която е спечелила 73% от пазара благодарение на модерни технологии и конкурентни цени.

Мексико също вижда нарастващо търсене на китайски NEV, превръщайки се в шестия по големина вносител на тези продукти. Държавите в региона въвеждат активно зелени технологии, подкрепят пазара чрез данъчни стимули и инфраструктурни инвестиции.

Китайските производители увеличават присъствието си: BYD изгражда завод в Бразилия, който ще произвежда 150 000 автомобила годишно до 2025, а Great Wall Motor планира да отвори производство още през тази година. Тези стъпки не само укрепват позициите на компаниите, но и създават работни места и възможности за износ.

fallback
  • #19
    Прочете ли ( преди 39 минути )
    Коментари 53 и 54 в статията от 4 Април, 2022Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година
  • #18
    До 17 ( преди 40 минути )
    Никога не съм ВЯРВАЛ в 20 милиона , яйцеклетчо. Това си е твоя заблуда, а след това лъжа, която да повтаряш в ролята си на патологичния лъжец на сайта, за да ти замажеш функционалната неграмотност че не си разбрал въпроса.
  • #17
    анонимен ( преди 45 минути )
    20 милиона Тесла,станаха 20 милиона BYD,а Тротка?
  • #16
    За справка ( преди 45 минути )
    Виж статията , която сам даде за пример, за да докажеш функционалната си неграмотност Как не си разбрал че таблицата за 50% ръст е въпрос и никога не съм ВЯРВАЛ в 20 милиона продажби през 2030. Прочети внимателно коментари 53 и 54 където са аргументите. Тогава на тези аргументи е отговаряла Тесла, а днес отговорят китайците, защото бързата риба изяжда бавната. Тесла се оказа по-бърза от стогодишните големи автомобилни производители, но китайците в последствие по-бързи от Тесла. Утре кой знае?
  • #15
    анонимен ( преди 46 минути )
    ЩЕ УГОЛЕМИТЕ ПЕНИА СИ С +11 CM ЗА 28 ДНИ! Ще се радвате на страхотен сексуален живот, твърди и силни ерекции и младежка сексуална дееспособност, благодарение едва на една промяна! Пpoчетете повече тук:---- https://use.my/mens
  • #14
    Гостенино ( преди 49 минути )
    За разлика от вас аз имам аргументирано мнение и винаги съм го споделял.. вие нямате собствено мнение и няма какво да споделите. Нямате аргументи. Не можете да оборите моите аргументи. Въпреки това обяснявате, че греша, защото НЕ ВИ ХАРЕСВА мнението ми и се опитвате да му приписвате политически, национален или друг привкус на напълно технически и икономически понятия и аргументи.
  • #13
    Гостенино ( преди 53 минути )
    Още когато ВЯРВАХТЕ, че Tesla ей сега Ще фалира, А ако не е сега, то след малко със сигурност Ще фалира и продажбите са започнали да спадат И никога няма да достигнат 500 000, ви обясних, че дори Тесла да фалира, вече е отворила кутията на Пандора и преминаването към електромобили е станало необратимо, заради бъдещата евтина възобновяваме енергия и поевтиняващите батерии. Дали те ще се произвеждат от японци, американци, европейци или руснаци няма никакво значение. Това е неотменимото бъдеще.
  • #12
    анонимен ( преди 1 час )
    Те и японците нямат никакъв интерес по изложенията каум китайците. А според статистиката за продажбите европейците и американците също. С две думи китайците са много велики, ама само в Китай и евентуално БРИКС, но това последното е под въпрос. Нещо като СССР в началото на 80те, които бяха много велики, ама само в СИВ.
  • #11
    Гост ( преди 1 час )
    Тесльо митичен,китайците изместват с евтини коли не само Тойота,но и Тесла.Обърна пропагандата от Тесла към китайски електрокари.
  • #10
    Още нещо ( преди 1 час )
    Не забравяйте, че трябва да има енергия в тези страни. Повечето страни в тези региони, Азия, Африка.... не са с мнооого електричество. За това сега руснаците, покрай БРИКС също, за се юрнали и на много места строят АЕЦ. Друго специално за тойота. Вижте, какъв процент са продажбите в страната и какъв навън. Крепи се на продажбите в сащ. Стъпят ли там китайците, тойота си заминава. Ако отидете на някое изложение в Китай, ще разберете как се отнасят в момента към японците - никакъв интерес.
fallback
Последни