IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хиляди чисто нови VW и Audi са оставени да ръждясват

Електрическите коли са престояли огромен паркинг повече от 6 месеца

Водещите германски производители продължават да имат сериозни проблеми с реализирането на пазара на нови електрически превозни средства. Доказателство за това е огромен паркинг в град Есен, където са оставени да ръждясват повече от 6000 нови автомобила, съобщава Bild.


изоставени коли


Изданието отбелязва, че сред изоставените автомобили има предимно модели от германските автомобилни марки Volkswagen и Audi. Според служители на обекта колите са престояли на това място повече от шест месеца.

„Никога досега не съм срещал подобно нещо, въпреки че работя тук повече от 10 години. Колите се доставят дотук, но почти никой не тръгва с тях. Хората не са готови да платят толкова пари за електрическа кола, а развитието на зарядните станции и ограниченият обхват на пътуване определено плашат купувачите“, коментира един от служителите.

Почти всички места на огромния паркинг са заети. Няма места дори на площадката за паркиране на автовозите, които докарват електромобилите и ги разтоварват на мястото. Това означава, че при средна цена от 30 000 евро или повече за нов EV, огромен актив изгнива. Общата стойност на изоставените коли се изчислява на около 300 млн евро.


0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 12 rate down comment
    До антиматематика ( преди 1 месец )
    "Гост ( преди 57 минути )Теслите също залежават по паркинги и летища." Вярно е, залежават. Например тези 6000 бройки които стоят почти година на този паркинг, при Тесла също се залежават.. но както винаги не можеш да четеш цифри, камо ли да си съставиш число с тях и да разбереш какво искат да ти кажат. Затова ще ти направя огромна услуга да ти го сметна. При положение че Тесла произвежда по 5 000 автомобила на ден, 6000 броя се задържат за малко повече от 24 часа..
  • #15
    5 rate up comment 12 rate down comment
    До яйцеклетчо ( преди 1 месец )
    "Гост ( преди 59 минути )Не върви бизнеса,електричари!" Пак ли функционална неграмотност? Не върви бизнеса с електрически на производителите на ДВГ, които се правят на тарикати и слагат батерии и електродвигател на автомобил проектиран за ДВГ.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    M ( преди 1 месец )
    Промоция по 2 за лев.
  • #13
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслите също залежават по паркинги и летища.
  • #12
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Не върви бизнеса,електричари!
  • #11
    20 rate up comment 2 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 месец )
    тази картинка ми напомня за земеделците които изхвърляха цели камиони с домати за да не падне цената...та и тия така...това е един парадокс...колкото повече продават, толкова по-големи загуби...тогава идва логичния въпрос защо произвеждат...отговора е ***...защото политиците така искат...а не защото има голямо търсене или клиентите така искат...жалка картина...
  • #10
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Най-добре ( преди 1 месец )
    е да се закрие цялата група VW, с изключение на Porsche.
  • #9
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Такава е съдбата на нежеланите неща. Насила хубост не става. Разиграваха ни с дизела, сега с електродвигатели, не се знае какво още ще им хрумне на тия алчни тарикати. Стига да има кой да се вързва, ама парен каша духа. Народа си е масово глуповат и наивен, ама като го излъжеш един два пъти и почва изобщо да не бръсне повече. Ел колите са по лесни за производство и затова всички се хвърлиха да ги правят. Стартъпи и всякакви организации без познания и опит видяха бързи печалби. Е няма да стане!
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Опа, изпреварили са ме, но да, като решиш да смениш батерията какво ще правиш? А ток само на обяд или ще ползваме АЕЦ и въглища?! Поне като пишеш, опитай се да помислиш.
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проблемът е в цените и остарелите концепции. Много са високи тези цени и колите ги правят по грешна концепция. Правят като коли с ДВГ. Трябва да сменят мисленето! Електрическите коли са лесни за производство. Трябва да измислят начини да ги произвеждат по бързо и по евтино. Електрически коли за 15 000 Евро ще се продават без проблем. Може да се направи. Има технологии. Но фирмите не искат да работят дори и за 10% марж което ще им носи само по 1500 евро печалба на кола.