С технологията зад разработването на нови двигатели, която се развива светкавично, стандартът за мощен мотоциклет се променя постоянно. В началото на 90-те Honda CBR900RR Fireblade беше смятан за невероятен със своите 124 конски сили.
Днес 200 коня е бариера, която марките прескачат с лекота. При това не говорим за състезателните, а за тези машини, които законът допуска на пътя. Ето отличниците на slashgear.
Пет най-мощни мотоциклета на годината (ГАЛЕРИЯ):
Kawasaki Ninja H-2
Много малко машини могат да се доближат до зверски мощния двигател на този мотоциклет. От старта на емблемата през 1969 година с пускането на H2, Kawasaki продължава да диверсифицира портфолиото си. И има еднакъв успех и на състезателна писта, и на магистралата. Но с пускането на елегантния Kawasaki Ninja H-2 - японският конгломерат определено си проправи път напред. Твърди се, че моделът е отнел общо 6 години строго секретна разработка - японска му работа! Крайният резултат е безпроблемна комбинация от авангардна технология и динамичен инженеринг, която изненадващо преминава дори регулациите за емисии.
Много малко машини могат да се доближат до зверски мощния двигател на този мотоциклет. От старта на емблемата през 1969 година с пускането на H2, Kawasaki продължава да диверсифицира портфолиото си. И има еднакъв успех и на състезателна писта, и на магистралата. Но с пускането на елегантния Kawasaki Ninja H-2 - японският конгломерат определено си проправи път напред. Твърди се, че моделът е отнел общо 6 години строго секретна разработка - японска му работа! Крайният резултат е безпроблемна комбинация от авангардна технология и динамичен инженеринг, която изненадващо преминава дори регулациите за емисии.