С технологията зад разработването на нови двигатели, която се развива светкавично, стандартът за мощен мотоциклет се променя постоянно. В началото на 90-те Honda CBR900RR Fireblade беше смятан за невероятен със своите 124 конски сили.
Днес 200 коня е бариера, която марките прескачат с лекота. При това не говорим за състезателните, а за тези машини, които законът допуска на пътя. Ето отличниците на slashgear.
Пет най-мощни мотоциклета на годината (ГАЛЕРИЯ):
Aprilia RSV4 1100
Неговият 4-тактов, 4-цилиндров двигател с течно охлаждане и двоен горен разпределителен вал с 92 lb-ft въртящ момент и 6-степенна трансмисия може да достигне до 217 конски сили при 13 000 оборота в минута. За да балансира такава зверска мощност, Aprilia инсталира ABS на Bosch. В допълнение към тази усъвършенствана технология, RSV4 1100 позволява на водача не само да регулира настройките на окачването или позицията на кормилната глава, но също така може да преконфигурира разположението на самия двигател- Това позволява по-голяма гъвкавост и адаптивност. В сравнение със скъпия Mv Agusta, маниаците могат да се насладят на този опияняващ мотоциклет на много по-ниска цена от 39 900 лева у нас.
Неговият 4-тактов, 4-цилиндров двигател с течно охлаждане и двоен горен разпределителен вал с 92 lb-ft въртящ момент и 6-степенна трансмисия може да достигне до 217 конски сили при 13 000 оборота в минута. За да балансира такава зверска мощност, Aprilia инсталира ABS на Bosch. В допълнение към тази усъвършенствана технология, RSV4 1100 позволява на водача не само да регулира настройките на окачването или позицията на кормилната глава, но също така може да преконфигурира разположението на самия двигател- Това позволява по-голяма гъвкавост и адаптивност. В сравнение със скъпия Mv Agusta, маниаците могат да се насладят на този опияняващ мотоциклет на много по-ниска цена от 39 900 лева у нас.