Американският милиардер и основател на Tesla - Илон Мъск в типичния си стил реагира с доза сарказъм на рекламната кампания на автомобилната марка Jaguar.
Британският производител изтри всички свои публикации в социалните мрежи и обяви мащабно ребрандиране, като новината беше придружена от видео, значението на позиционирането на което повечето потребители не разбраха.
Факт е, че във видеото, разпространено от Jaguar, няма нито една кола. Той показва показва млади хора в ярки дрехи, които излизат от асансьор. Те боядисват стена, някой размахва чук, а след това всички герои седят на камък на фона на пустинен пейзаж в розови тонове. На заден план се появяват лозунги: „създайте изобилие“, „живейте ярко“ и „премахнете обикновеното“.
На всичко това босът на Tesla реагира с ирония, като запита: „Сигурни ли сте, че продавате коли?“. Малко по-късно от Jaguar отговориха на Мъск, като го поканиха на представянето на новите си модели.
Първият от тях ще бъде представен на 2 декември в Маями, като това ще бъде концептуален електрически седан. Неговият сериен вариант ще излезе през 2026, като ще бъде последван от два SUV.