IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Прераждането на Jaguar започва без... ягуар

Новото лого подсказва изцяло електрическото бъдеще на марката

Време е да забравим за марката Jaguar, каквато я познаваме. Това включва и логото с голямата котка, което стои върху автомобилите на легендарния производител още от 1945. Това е „скачащият ягуар“ или в английския оригинал „скачащият“ - символ, който е измислен от основателя на марката Уилям Лайънс.


Jaguar


Новите Jaguar, чийто модели ще започнат да излизат на пазара от 2026, ще бъдат напълно различни по форма и външен вид. Те ще се превърнат в една дума - j a g u a r, изписана с букви, невиждани досега. Или както се казва в официалното съобщение: „Новата философия прегръща смели дизайни, неочаквано и различно мислене и създава характер на марката, който привлича вниманието чрез безстрашна креативност."

Вече е известно, че поне около година Jaguar няма да предлага нови модели. В очакване на тяхната поява производителят вече официално разкри т. нар. „визуална идентичност на марката“. Тя започва с името, написано с малък шрифт и покрито с линеен графичен мотив, в идеалния случай напомнящ решетка. На самите коли тя вероятно ще липсва, тъй като превозните средства са изцяло електрически.


Jaguar


Друга новост е логото на марката, в което Jaguar е заменен от комбинация от противоположно разположение букви „J“. Естетическият ефект напомня на емблемата на луксозните марки - точно към каквото се стреми Jaguar.

Що се касае до легендарна котка, тя ще изчезне от предния капак и емблемата на марката, но в действителност ще продължи да се използва на фона на шарка с хоризонтални ивици. Има промяна и в посоката на скока - вече не отдясно наляво, а напред.


Jaguar


Повече подробности ще станат ясни на 2 декември, когато Jaguar ще представи концептуален модел. В официално съобщение се говори за „революция“, както и за „модернистично, цветно и оригинално изобилие".


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо woke няма в дизайна, а си е чиста ориенталщина - златничко, бляскаво...Което се отнася и за собственото им описание: модернистично, цветно и оригинално изобилие". С една дума: ориенталщина. Явно шейховете и китайските новомилиардери са им основният таргет. Не се нафявайте на сдържан джентълменски лукс.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Собственикът им носи толкова марки под една мишница, че все някоя ще отиде в историята. Същите като опел-фият-пежо и т.н. - скоро ще започнат да ги продават и затварят, защото няма логика да продаваш 5 еднакви модела под различни имена.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 1 месец )
    Много оригинално, нема що. Промоционалното им видео са го краднали от кампаниите на Бенетон преди петнайсет години, надписът е смехотворен, а емблемата с двете J приляга повече на парфюм, отколкото на кола. Woke т.пизми в момент, когато уокът си отива резко и окончателно...
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    тоя път ( преди 1 месец )
    тотално приключиха. Да им турат хикса няма смисъл да се мъчат.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Може би си внушавам, но надписът и логото мязат на нещо индийско.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    през 2 000 година форд даде тон за песен и разсипа автоиндустрията
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Най-изтривания ( преди 1 месец )
    УжасТ....