Минивановете: повече от четвърт век те бяха предпочитаният избор за европейците с големи семейства. После SUV-манията ги изтика на заден план и днес повечето от тях или са се превърнали в кросоувъри, или са изчезнали. Но това не значи, че интересът към тях на вторичния пазар е намалял - особено в България. Модели като Touran, Zafira, Scenic, Alhambra или S-Max се радват на сериозно търсене по тукашните автокъщи. В тази статия ще разгледаме 10 минивана от миналото, които си струва да се купят и днес - какви са предимствата и недостатъците им, и за кои варианти трябва особено да се внимава.
10 минивана втора ръка, които си струват (ГАЛЕРИЯ):
Kia Carens III
За третата генерация отпадна внушителният V6, предлаган дотогава (принос на поредното затягане на стандартите за емисии в ЕС), и на негово място идва новият двулитров турбобензин GDI, развиващ 164 конски сили и 213 нютонметра максимален въртящ момент. Това е двигател от ново поколение, наречен Nu и различен от покрития със зловеща слава 2.0 Theta. Но и той изисква старателна поддръжка и редовна смяна на маслото на максимум 10,000 км, за да служи добре.
За третата генерация отпадна внушителният V6, предлаган дотогава (принос на поредното затягане на стандартите за емисии в ЕС), и на негово място идва новият двулитров турбобензин GDI, развиващ 164 конски сили и 213 нютонметра максимален въртящ момент. Това е двигател от ново поколение, наречен Nu и различен от покрития със зловеща слава 2.0 Theta. Но и той изисква старателна поддръжка и редовна смяна на маслото на максимум 10,000 км, за да служи добре.


0