IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan показа голям електрически седан

N7 е разработен съвместно с Dongfeng за китайския пазар

При масовата си инвазия на пазара на електромобили производителите залагат предимно на кросоувъри и SUV, но Nissan направи изключение. Компанията представи голям седан - N7, който обаче е предназначен за пазара в Китай и е разработен с местната компания Dongfeng.


Nissan N7


Самият автомобил не е непознат, тъй като през април Dongfeng Nissan представи концепция Epoch, която е в основата на модела. Дизайнът следва същия стил с разделени фарове, задна светлинна лента, осветено лого, двуцветни джанти и извита линия на покрива. LED дневните светлини малко напомнят на Hyundai, но светлините с форма на бумеранг отдолу придават на автомобила уникална предна част.

Това не е първият електрически седан на Nissan. През 2018 на пазара беше пуснат Sylphy Zero Emission, базиран на Leaf, като това беше и първото електрическо превозно средство на компанията за китайския пазар. Дължината на N7 е 4930 мм, а широчината - 1895 мм, т.е. приблизително колкото VW ID.7. Височината обаче е по-малка - 1487 мм, както и междуосието - 2915 мм.


Nissan N7


Засега Nissan не показва интериора и не разкрива техническите характеристики извън размерите на седана. Знае се, че той базиран на китайската електрическа платформа и предлага усъвършенствана система за подпомагане на водача, наречена „ Navigate on Autopilot“. Сензорният екран в салона работи с процесор Qualcomm Snapdragon 8295P.

Продажбите на Nissan N7 в Китай ще стартират през първата половина на 2025 г. Това е един от моделите в плана на марката „The Arc“, който ще позволи на съвместното предприятие Dongfeng Nissan да ускори пускането на пазара на хибридни и електрически превозни средства в Китай. Тази стратегия предвижда общо общо 30 модела в световен мащаб до 2027.


Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хахохи ( преди 18 минути )
    Първия лийф има пробег 100км и ужасна батерия дето деградира. От 2018 оправиха батерията, но зареждането с ЧадЕмо е ужасна идея. Да няма топлинно менджиране като цяло е другото което те спира да си я купиш. Сега копирай китайците защото др. не можеш да ги стигнеш.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 минути )
    Добре че са китайците, за да видят и японците нормален дизайн.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 часа )
    Стила на Лусид плюс парите на китайците - нов Нисан. И Япония си отива...
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Nissan Leag ... yack!
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Докъде стигнаха японците. Само до преди няколко години, nissan leaf беше най-продаваният електромобил в света и държеше тази титла повече от петилетка. От статията разбирам че през 2018 китайците са копирали от този автомобил, а днес японците копират от китайците. А са минали само 6 години от тогава. Какво ли ще е положението след още 6 години, когато по-голямата част от автомобилния пазар е преминал на електромобили?