IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-надеждни всъдехода в историята

Тези автомобили никога няма да ви оставят извън пътя

Когато става въпрос за всъдеходи, надеждността е критичен фактор. Тези превозни средства трябва да са готови да се справят с всякакви условия и да осигурят на собственика увереност в тяхната издръжливост за много години напред. Този списък включва най-надеждните SUV, които са спечелили репутация със своята издръжливост, здравина и способност да издържат на всяко предизвикателство. Те са се превърнали в легенди благодарение на уникалната комбинация от инженерна мисъл и качество на изработка. Кои са те - вижте в галерията.


10-те най-надеждни всъдехода в историята (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Митична врачка ( преди 28 минути )
    Няма по надежден вседеход от Сайбъртрака! Устойчив на мини и 100мм снаряди, на радиация, 2000 мили пробег, изработен от 10см неръждаема стомана, готви, чисти, пере , с термопомпа за цяла еднофамилна къща, 30 МВч фотоволтаици на тавана, зареждащи и при лунна светлина! Уникален автомобил! Няма по добър!
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Бако ( преди 2 часа )
    Само G-гата реално е здрава. Всичко друго е тотал, щета, гният чупят се а тоъотите вадят шарнири.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    А Лада ?! Аман вече ...
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 часа )
    Defender и Wrangler и надеждност... :))))))))))))))))))))))
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Гледах този новия Land Cruiser 250 отдолу е направен по слабо от предишните версии. Навсякъде са спестили от материала. Всичко е по тънко и изглежда сякаш ще се счупи или изкриви при първия по сериозен удар. Рамата е по тънка и елементите по окачването......например ушите на задния мост са едва 2.5мм и захващане с един тънък болт . И отпред окачването е тънко..... Дори на новия двигател 2.8 биелите са наполовина спрямо старите. Колкото по назад отиваш в годините толкова здраво е всичко.
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Всички стари джипки са здрави защото са по елементарни конструкции и няма какво толкова да им се повреди. Пък и едно време не пестяха от материала както сега. Влагаха най много работа в разработката на конструкцията, окачването и в задвижващата система. Сега се занимават най много с периферията и екстрите. Дизайна на екстериора и интериора и всякакви електронни щуротии. Това са стотици системи и половината пари за разработката на една съвременна кола отиват там! В несъществените неща.
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    най безмислената пазарна ниша но какво ли ну правят хората вместо да изтрадят пътища
  • #4
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    да не говорим че всичките изброени са такива ръждояди , мицубишито и нисана са с кекави мотори, ленд роувъра ако го запалиш и не му се счупи нещо трябва да пускаш тото и т.н.И колкото по проходим ти е джипа, толкова по-надалече ще ходиш да викаш трактор да те вади ;)
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 9 часа )
    До втория... алооо като четеш какво точно разбираш? пише НАЙ-НАДЕЖДНИ!!! Нито Джип е надежден камо ли Дифендъра, който май няма част дето да не се троши. И двата са проходими... и калпави! Ще те качат и на върха на планината... и ще те оставят там :D
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до първия ( преди 9 часа )
    ти па много ги разбираш нещата. Някога ако си се качвал на високопроходим автомобил, като не визирам нисан кашкавал или произвеодните му, ще знаеш, че тези изброени са си офроуд машини със съответните им плюсове и минус. Кой с цял мост и отпред, кой с независимо окачване и т.н.