fallback

Volkswagen пенсионира популярен бензинов двигател

Агрегатът 1.4 TSI EA211 ще бъде заменен от 1.5 TSI EA211 Evo

Информация за обновения Golf се появи в отворената база данни на Министерството на промишлеността и търговията на Китай. От документите става ясно, че след модернизацията на модела хечбекът ще загуби двигателя 1.4 TSI EA211. Той ще бъде заменен от по-модерен агрегат 1.5 TSI EA211 Evo. Важен нюанс е, че китайският Golf е последният модел на Volkswagen, който се предлага с този турбо двигател, тоест ерата на 1.4 TSI е на път да свърши.

Турбодвигателят 1.5 TSI EA211 Evo дебютира през 2016 година. Основната му характеристика е работа в икономичния цикъл на Милър. Този двигател разполага и с турбокомпресор с променлива геометрия.

Освен всичко това от Volkswagen претендират и за значително по-добрата му горивна ефективност и екологичност. Иначе що се отнася до мощност, то увеличението е символично: в случая на "осмицата" на Golf мощността ще се увеличи с 10 к.с.

Пенсионирането на двигателя 1.4 TSI няма да се отрази на скоростната кутия. Golf ще продължи да използва седемстепенен преселективен "робот", който без проблеми ще работи с 1,5-литровия двигател. В Европа има и версии и с шестстепенна механична трансмисия.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    От тук коментиращите съм сигурен ,че 99% не са имали нито са карали tsi конкретно 1.4.Но пък са чели разни небивалици в някакви шано сайтове и публикации.Отделно факта ,че цял живот сигурно карат прословутите ,,дизели на vag"Предлагам преди да пишете глупости да се качите и покарате няколко месеца пък ако не можете ,то тогава изобщо не коментирайте.Аз пиша от личен опит и наблюдение 1.4 tsi и в частност ecofuel е наистина сполучлив и добър агрегат ,даже много повече от дизелите им.
  • #8
    Koko ( преди 1 месец )
    Най- после! Светът ще си отдъхне от това недоразумение. С нетърпение чакаме следващите им такива да го последват...
  • #7
    Браво ( преди 1 месец )
    135 коня е добре за 1. 5
  • #6
    До 3 и 4 ( преди 1 месец )
    Единият облъчен плямпа за това дърво с дизелов двигател, а другия прави тънки сметки със смешния им хибрид!Кажете нещо конкретно за тоя смотан бензинов двигател, който е най-голямото инженерно недоразумение в този клас!
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да върнат 1.8 турбо легенда
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Базов Golf 7 2.0 TDI с ръчни скрости след 2014г си е доста здрава кола. По обявите на запад втора употреба масово са с навъртени над 200 000 км и изглеждат като нови въпреки че са карани в Германия, Австрия и Швейцария. Нямат ръжда никъде. Нищо не тропа по окачването, всичко си работи и вървят добре. Интериорите им въобще не са амортизирани и ако не видиш километража и сервизната история никога няма да познаеш че са на толкова километри. Ще кажеш че е нещо около 50 000.
  • #3
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Ха ха Голф 8 бил трошляк. Караме такъв от доста време дори и гумите не ги помпим, след смените в официалния сервиз. На всичкото отгоре е плъгин хибрид с разход под 3 лв на 100 км градско (не 3л/100 км а 3 лева). Разхода е под 1л/100 бензин и 10Кв ток. Има си 5 години гаранция и всички екстри. Голфа е една от най-добрите коли за града.
  • #2
    братвурст ( преди 1 месец )
    Оправиха ли мехатрониците при скоростните кутии?
  • #1
    Ха ха ( преди 1 месец )
    Тоя трошляк е популярен само сред майсторите на "качествените немски автомобили"!
fallback
Последни