Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
По случай излизането на пазара на новото трето поколение на градския хечбек C3 през 2016 година, Citroen пусна лимитирана серия на петвратката, наречена Facebook, за Италия.
Общо 129 автомобила бяха боядисани в светлосин цвят, познат на потребителите на тази социална мрежа, и оборудвани със специална HD камера (по същество регистатор) под предното стъкло, която прави висококачествени снимки и видеоклипове по време на пътувания, за да могат по-късно да бъдат публикувани в интернет.